Jeg kan godt forstå i har det sådan, og det er svært at omgåes veninder som snakker om baby og forbereder sig på der kommer en lille.
Jeg kan så fortælle at det også er hårdt at være gravid og være veninde med en som ønsker at blive gravid. Jeg har en veninde som har prøvet i et år, og de går til undersøgelser, og det er svært at omgåes hende når min mave bliver større og er ved at forberede mig på fødsel. Når vi har væreet ude og shoppe er det svært at lade være med at nævne maven eller lige kigge baby tøj.
Jeg kan se det gør ondt på hende selvom jeg ikke snakker for meget om det. fortæller ikke noget at mig selv, og svare kort når hun spørger, da jeg ved hvor meget hun ønsker det, især at vi havde kunne følges ad. Snakker så meget om hende og deres kamp om at blive gravide og de undersøgelser de skal igennem. Men husk at sig hvis i syntes veninder eller familie snakker for meget om baby. Det er okay at være ked af det!
Hun nævnte på et tidspunkt at det var hårdt at rende rundt og se gravide, og have flere veninder som er gravide, men jeg er vildt glad for hun sagde det sådan jeg blev opmærksom på at det ikke kun skulle handle om at være gravid, men kampen om at blive det.
Ville bare fortælle at det er også hårdt at være gravid og være veninde med en som brændende ønsker at blive gravid.
Håber det bedste for jer alle
Anmeld