Nå! - Så kommer der et ferie-indlæg fra mig (maks fotos)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Fotos - side 3

Hovsa... og hvad ser jer der... et par fine see kai run sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Fotos - side 4

Århh hvor hyggeligt med de dyr... hvor er det henne? Der hvor i boede eller?

Anmeld

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Fotos - side 5 .....den endelige og sidste. Promise!!
Og undskyld for min ekstreme foto-spam 

Hahahaha hvor er i kønne

Jeg kunne kommentere hvert eneste af dine billeder.... dine tøser er simpelthen så skønne!

Anmeld

23. august 2010

anna-jonas

Tak, Katrine for din fine foto-reportage..................som bare fortalte historien om en super lækker og afslappende ferie, hvor man finder hinanden igen, som familie.

Jeg kan slet ikke komme mig over, hvor stor Celina er kommet til at se ud............hun er jo blevet et barn, og er ikke længere en baby. Det billede hvor hun står på fire.............prøver hun der at hoppe som kaninen??? Og billedet hvor hun har den grå kjole på...............der er hun altså bare såååå smuk.

Jeg kan stadig huske, da Anna var omkring 3 år..........og startede i BH. Hold da op, sikke en udvikling hun var igennem på ganske kort tid. Så mon ikke det er meget normalt, at de tager et ordentligt ryk på det tidspunkt. Du kan vel også mærke på hende, at hun er ved at være klar til de nye udfordringer??

Katrine..............bare spam billeder..........we love it!!

Knus Mette

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hovsa... og hvad ser jer der... et par fine see kai run sko

Jeg tænkte godt, da jeg lagde dem ind, om du mon ville bemærke det
De passer hende perfekt. Så dem er vi rigtig glade for, kan du tro

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Århh hvor hyggeligt med de dyr... hvor er det henne? Der hvor i boede eller?

Dyrerne var på en bondegård (et sted der hedder "Family Fun Farm Park - hverken mere eller mindre, haha), hvor der var både køer, grise, katte, æsler, ænder og gæs, marsvin og kaniner, geder og æsler og en stor hoppeborg (men der var mit kamera gået død for strøm). Super sted for børn. Vi var der sidste år. Og det var kun en større succes i år, hvor de jo er et år ældre.
Og hvis vi skal afsted igen næste år, så vil vi besøge det igen 

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hahahaha hvor er i kønne

Jeg kunne kommentere hvert eneste af dine billeder.... dine tøser er simpelthen så skønne!

Tak Tina 

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Tak, Katrine for din fine foto-reportage..................som bare fortalte historien om en super lækker og afslappende ferie, hvor man finder hinanden igen, som familie.

Jeg kan slet ikke komme mig over, hvor stor Celina er kommet til at se ud............hun er jo blevet et barn, og er ikke længere en baby. Det billede hvor hun står på fire.............prøver hun der at hoppe som kaninen??? Og billedet hvor hun har den grå kjole på...............der er hun altså bare såååå smuk.

Jeg kan stadig huske, da Anna var omkring 3 år..........og startede i BH. Hold da op, sikke en udvikling hun var igennem på ganske kort tid. Så mon ikke det er meget normalt, at de tager et ordentligt ryk på det tidspunkt. Du kan vel også mærke på hende, at hun er ved at være klar til de nye udfordringer??

Katrine..............bare spam billeder..........we love it!!

Knus Mette

Hej Mette.

Tak for dine søde ord.

Jamen det er bare vildt så stærkt det går......med begge mine piger.
Og ja, jo sådan set også med begge dine piger. Det glæder mig meget at høre, at Ida tager det så fint, at være startet i sin nye inst.

Celina var ved at rejse sig op. Det er svært for en ny-ganger at gebærde sig i gummirøjsere, hehe. Men samtidig med at hun var ved at ville op og stå, så fik hun øje på kaninen, og blev stående.
Så det var dér jeg duttede på mit kamera

Og billederne med den grå kjole. Ja, hun ser skøn ud (og tak for rosen).
Kjolen er så yndig. Den har jeg såmænd købt af Ida herinde fra 

Og jo, der sker virkelig meget omkring de ca. 3 år. Det er helt vildt.
Jeg er slet ikke urolig for, at Bianca nok skal være klar til det, og klare sig godt, når hun lige om lidt bliver børnehave-barn..... Men alligevel er man som mor jo noget usikker og spændt på sit barns vegne med alt det nye 

Stort kram til dig, dit skønne kvindemenneske 

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Du har simpelthen de smukkeste piger! De er så søde. Det lyder som en helt igennem fantastisk og hyggelig ferie. Pigerne ser ud til at have hygget sig. Og sove til kl. 10.30! Det er da helt vildt mand!

Og wow tænk sig hvor store de er blevet. Jeg er imponeret over, hvor meget Celina kan snakke, det er da vildt flot! Og tænk engang at Bianca bliver 3 år snart, jeg kan huske, da jeg startede med at arbejde på navlestrengen, da var hun jo bare en lille bitte baby og nu skal hun i børnehave. Altså hvor går tiden dog hurtigt.

Tak 

Ja, jeg er også ret imponeret over lille "Lumpe" (kalder vi af og til Celina herhjemme), som hun siger flere og flere ord, og nu også sætter flere sammen lidt ad gangen. Men jeg tror det er en stor fordel for hende, at have Bianca at kopiere fra. Det er min hjemme-rigtige lille teori, at mindre søskende nok som oftest er lidt hurtigere, end enebørn/førstfødte, fordi de jo har en større søskende at lære det fra. Det tror jeg har større virkning på et lille barn, end "kun" at blive stimuleret af sin far og mor.

Dog ved jeg ikke om teorien holder, for børn er jo VIDT forskellige.
Og faktisk har Bianca og Celina stort set lært de samme ting omkring samme tidspunkt (siddet inden 6 mdr. kravlet omkring 8 måneder, og gået lige inden 15 måneder)

Men det lyder meget klogt, ikk   

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Sidste uge var Kenneth, pigerne og jeg jo i sommerhus i Grønhøj (nær Løkken).

Ugen forinden havde pigerne været på 4 dages ferie hos deres mormor.
Så vi var ladet godt op til at være 120% på, og SAMMEN med vores børn!

Og hoooold da op, hvor har vi NYDT, at have fri og være sammen!
Det er helt utroligt, at man kan mærke på en knap 3-årig at de TRÆNGER til det og bare NYDER at have fri, og have tid sammen med mor og far - det har været meget tydeligt at se og mærke på Bianca.

Der er sket så meget med begge piger på det seneste - mentalt.
Bianca er pludselig blevet så stor og "børnehave-agtig"i sin adfærd, syntes jeg. De ting hun gør, siger, reagerer, osv. Det tyder bare på, at hun er rykket meget på det seneste i sin udvikling. Og jeg føler mig ret så sikker på, at hun er helt klar til dét der med børnehave hér om en måneds tid!
Lige sådan er der baaare sket meget med Celina. Hendes forståelse er så stor nu. Hun forstår jo stort set alt hvad vi siger til hende. Og hun sætter selv flere og flere ord på også. F.eks. kan hun nu selv gå hen til skraldespanden og smide noget ud på opfordring. Og lige sådan kan hun, når hun står i en situation som hun ikke selv kan klare, nu sige til os "HJÆLP MIG!" .....Jeg er ret imponeret over hende.
Hun siger "OP" og strækker sig lang efter os, når hun gerne vil have voksen-kontakt. Og hun siger "JA TAK" eller tydeligt "NEJ" når hun får tilbudt noget. Hun siger "STOP", hvis f.eks. Bianca bliver for meget. Og hun siger "SUT MOR", når hun plager for at få sin sut udenfor sovetiderne...hehe. Mange nye ord kommer der.
Og oven i dét, så har hun jo lært at gå nu. Og det gik tjep! Faktisk tror jeg at hun har kunnet det i noget tid inden, men ventet til hun følte sig HELT sikker. For fra den ene dag til den anden, så GIK hun bare, og hun har temmelig godt styr på det. Faktisk øver hun sig allerede nu i at løbe og hoppe også (selvom hun ikke kommer så langt fra gulvet - endnu, hehe)

NÅ, men det var jo FERIE jeg ville fortælle om.
Kort fortalt, så har vi bare NYDT det. Og de fleste dage var pigerne med på at sove til klokken 9:30 - 10:30 stykker om formiddagen    Er det ikke bare VILDT LUKSUS ?!?!?! .... Så vi har ikke kunnet klage! Alting er gået i det tempo, som lige passede os. Og vi hyggede os, trods lidt mørke skyer og blæst.

Her kommer en ordentlig blandet røvfuld billeder fra den forgangne uge.

i har bare hygget for vildt! lækkert!

og det er bare nogle dejlige billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.