Nå! - Så kommer der et ferie-indlæg fra mig (maks fotos)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. august 2010

JustAnotherName

Sidste uge var Kenneth, pigerne og jeg jo i sommerhus i Grønhøj (nær Løkken).

Ugen forinden havde pigerne været på 4 dages ferie hos deres mormor.
Så vi var ladet godt op til at være 120% på, og SAMMEN med vores børn!

Og hoooold da op, hvor har vi NYDT, at have fri og være sammen!
Det er helt utroligt, at man kan mærke på en knap 3-årig at de TRÆNGER til det og bare NYDER at have fri, og have tid sammen med mor og far - det har været meget tydeligt at se og mærke på Bianca.

Der er sket så meget med begge piger på det seneste - mentalt.
Bianca er pludselig blevet så stor og "børnehave-agtig"i sin adfærd, syntes jeg. De ting hun gør, siger, reagerer, osv. Det tyder bare på, at hun er rykket meget på det seneste i sin udvikling. Og jeg føler mig ret så sikker på, at hun er helt klar til dét der med børnehave hér om en måneds tid!
Lige sådan er der baaare sket meget med Celina. Hendes forståelse er så stor nu. Hun forstår jo stort set alt hvad vi siger til hende. Og hun sætter selv flere og flere ord på også. F.eks. kan hun nu selv gå hen til skraldespanden og smide noget ud på opfordring. Og lige sådan kan hun, når hun står i en situation som hun ikke selv kan klare, nu sige til os "HJÆLP MIG!" .....Jeg er ret imponeret over hende.
Hun siger "OP" og strækker sig lang efter os, når hun gerne vil have voksen-kontakt. Og hun siger "JA TAK" eller tydeligt "NEJ" når hun får tilbudt noget. Hun siger "STOP", hvis f.eks. Bianca bliver for meget. Og hun siger "SUT MOR", når hun plager for at få sin sut udenfor sovetiderne...hehe. Mange nye ord kommer der.
Og oven i dét, så har hun jo lært at gå nu. Og det gik tjep! Faktisk tror jeg at hun har kunnet det i noget tid inden, men ventet til hun følte sig HELT sikker. For fra den ene dag til den anden, så GIK hun bare, og hun har temmelig godt styr på det. Faktisk øver hun sig allerede nu i at løbe og hoppe også (selvom hun ikke kommer så langt fra gulvet - endnu, hehe)

NÅ, men det var jo FERIE jeg ville fortælle om.
Kort fortalt, så har vi bare NYDT det. Og de fleste dage var pigerne med på at sove til klokken 9:30 - 10:30 stykker om formiddagen    Er det ikke bare VILDT LUKSUS ?!?!?! .... Så vi har ikke kunnet klage! Alting er gået i det tempo, som lige passede os. Og vi hyggede os, trods lidt mørke skyer og blæst.

Her kommer en ordentlig blandet røvfuld billeder fra den forgangne uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

JustAnotherName

Fotos - side 1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Fotos - side 2

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Fotos - side 3

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Fotos - side 4

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Fotos - side 5 .....den endelige og sidste. Promise!!
Og undskyld for min ekstreme foto-spam 

Anmeld

23. august 2010

Dictes mor

Du har simpelthen de smukkeste piger! De er så søde. Det lyder som en helt igennem fantastisk og hyggelig ferie. Pigerne ser ud til at have hygget sig. Og sove til kl. 10.30! Det er da helt vildt mand!

Og wow tænk sig hvor store de er blevet. Jeg er imponeret over, hvor meget Celina kan snakke, det er da vildt flot! Og tænk engang at Bianca bliver 3 år snart, jeg kan huske, da jeg startede med at arbejde på navlestrengen, da var hun jo bare en lille bitte baby og nu skal hun i børnehave. Altså hvor går tiden dog hurtigt.

Anmeld

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Sidste uge var Kenneth, pigerne og jeg jo i sommerhus i Grønhøj (nær Løkken).

Ugen forinden havde pigerne været på 4 dages ferie hos deres mormor.
Så vi var ladet godt op til at være 120% på, og SAMMEN med vores børn!

Og hoooold da op, hvor har vi NYDT, at have fri og være sammen!
Det er helt utroligt, at man kan mærke på en knap 3-årig at de TRÆNGER til det og bare NYDER at have fri, og have tid sammen med mor og far - det har været meget tydeligt at se og mærke på Bianca.

Der er sket så meget med begge piger på det seneste - mentalt.
Bianca er pludselig blevet så stor og "børnehave-agtig"i sin adfærd, syntes jeg. De ting hun gør, siger, reagerer, osv. Det tyder bare på, at hun er rykket meget på det seneste i sin udvikling. Og jeg føler mig ret så sikker på, at hun er helt klar til dét der med børnehave hér om en måneds tid!
Lige sådan er der baaare sket meget med Celina. Hendes forståelse er så stor nu. Hun forstår jo stort set alt hvad vi siger til hende. Og hun sætter selv flere og flere ord på også. F.eks. kan hun nu selv gå hen til skraldespanden og smide noget ud på opfordring. Og lige sådan kan hun, når hun står i en situation som hun ikke selv kan klare, nu sige til os "HJÆLP MIG!" .....Jeg er ret imponeret over hende.
Hun siger "OP" og strækker sig lang efter os, når hun gerne vil have voksen-kontakt. Og hun siger "JA TAK" eller tydeligt "NEJ" når hun får tilbudt noget. Hun siger "STOP", hvis f.eks. Bianca bliver for meget. Og hun siger "SUT MOR", når hun plager for at få sin sut udenfor sovetiderne...hehe. Mange nye ord kommer der.
Og oven i dét, så har hun jo lært at gå nu. Og det gik tjep! Faktisk tror jeg at hun har kunnet det i noget tid inden, men ventet til hun følte sig HELT sikker. For fra den ene dag til den anden, så GIK hun bare, og hun har temmelig godt styr på det. Faktisk øver hun sig allerede nu i at løbe og hoppe også (selvom hun ikke kommer så langt fra gulvet - endnu, hehe)

NÅ, men det var jo FERIE jeg ville fortælle om.
Kort fortalt, så har vi bare NYDT det. Og de fleste dage var pigerne med på at sove til klokken 9:30 - 10:30 stykker om formiddagen    Er det ikke bare VILDT LUKSUS ?!?!?! .... Så vi har ikke kunnet klage! Alting er gået i det tempo, som lige passede os. Og vi hyggede os, trods lidt mørke skyer og blæst.

Her kommer en ordentlig blandet røvfuld billeder fra den forgangne uge.

Jamen altså de unger... det går så stærkt ind imellem at man slet ikke kan følge med.

Og ja sikke da en luksus at få lov at sove så længe på ferien

Anmeld

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Fotos - side 1

Dejlige billeder!!!

Anmeld

23. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Fotos - side 2

Hihihi er der en der er glad for sine gummistøvler

Liva har forørigt de samme, synes de er så fine!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.