jlp90 skriver:
Hej.
Jeg havde de samme problemer som dig. Jeg tog en snak med jordmoderen om at jeg syntes det var rigtig træls at de lagde så meget fokus på min vægt. Derefter kom jeg ikke ind til den jordmoder igen og jeg blev ikke vejet mere. Jeg tog cirka 16 kilo på i alt og havde tabt det hele efter 14 dage, så op med humøret.
Knus Julie
jeg er bare ikke så god til at sige at det genere mig at de snakker så meget om min vægt hver gang, for det har altid været et ømt punkt siden jeg var barn, så vil bare komme til at sidde og tude hvis jeg skulle sige noget om det, kan kun sidde og sige ja okay og nå når de siger noget med vætgen. Hader det så meget. Jeg tager sku ikke på med vilje, men det virker somom de tror jeg bare sidder og spiser slik hele dagen lang uden at tænke på følgerne. det er bare træls, men jeg syntes ikke at 15kg er ret meget at tage på med tvillinger,ender nok med omkring de 20kg og de skal nok komme af igen det ved jeg, for langt det meste er væske i mine ben der er totalt opsvulmede og gigantiske tykke, kan ikke engang passe mine udtrådte sutsko mere, og har sår foran på fodledet fordi huden er sprukket når jeg skal gå på foden.
Anmeld