er virkelig deprimeret over læge og jordmor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

jeg ved godt at det er hårdt at få afvide og føles ekstremt uretfærdigt men det er jo, og nu må du ikke blive sur, fordi når du venter tvillinger er der forhøjet risiko for komplikationer såsom svangerskabsforgiftning og graviditetssukkersyge samtidig med at din overvægt fra før også giver forhøjet risiko, så samlet set ser det ikke godt ud på den måde. Så jeg er sikker på at jm og læge udelukkende har dine bedste interesser i sinde selvom det er hårdt at få afvide.

jeg tog selv små 30kilo på i løbet af min graviditet og det synes jeg selv var for meget og havde det heller ikke godt i min krop, så da jeg var størst lå jeg på 105kilo som var der du startede og jeg er 178cm høj.

Fordi jeg selv fik det dårligt af al den ekstra vægt og jeg var i mistanke for at have udviklet ssf så kan jeg godt forstå deres bekymring. Skulle de have skældt dig ud? nej selvfølgelig ikke.

Men tag en med og måske før madlog så du kan bevise at du ikke spiser for to eller tre

Så op med humøret og pas på dig selv

ved også godt der er større risiko for alt muligt med tvillinger og endnu større risiko har jeg for sukkersyge da min mor har type 1 diabetes. Men jeg passer også på hvad jeg spiser så derfor er det jo også træls at få at vide det er for meget man har taget på når man ikke har eller kan gøre det anderledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

mullesmith2

mortilfreja skriver:

Neeej.. Er det to små drenge du bærer under hjertet. Hvor er det skønt Den oplysning havde jeg lige misset...