jeres arbejdstider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Plysbjørnen

Jeg er fabriks ansat... og nej det er ikke noget drøm på roser...

Jeg skal helst være på arbejde kl 06:00, men kan ikke være der før klokken 07:00 da jeg skal aflevere børn...

Så er jeg nød til at blive på arbejde til kl 15:15 da jeg for det første skal hente den time jeg sætter til om morgenen og hente lidt ekstra til fredag hvor jeg ikke kan/vil blive så længe...

Det er med det resultat at min datter er i børne have fra kl 06:15 til 15:45 ca.

Og min søn i dp fra kl 06:30 til 16:00 ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Lullaby

susan_bagger skriver:

hej hvordan er jeres arbejdstider. jeg står med nyt job nu her, har først fri kl 16.00 hvilket gør jeg først kan hente emmeli kl 16.20-16.30 får så dårlig samvittighed er der andre der henter børn sent. jeg er den enest til og kann hente hende.

Hvad med at hyre en skolepige til at hente hende noget før og så være sammen med hende en times tid?

Anmeld

23. august 2010

starsofheaven

Jeg arbejder fra 7-15 men arbjeder efter 3-3 model, det vil sige arbjede 3 dage og fri 3 dage og sådan blir det ved.. det dejligt! og manden arbeder fra 8-16. Josephine bliver hentet 15.30-1600

Anmeld

23. august 2010

Tina2

Pt går jeg jo på barsel, men ellers er min arbejdstid fra 9 til ca 14.... Fredag til middag.... Men jeg er jo også i vores eget firma....

Anmeld

24. august 2010

Svei

Jeg er desværre i praktik pt og der er to dage hvor jeg først har fri halv fem...Men de dage har min mor fri og henter og passer børn, ville simpelthen have det så skidt med de skulle have så lange dage, men jeg er heller ikke fan af institutioner og helst ikke mere end 5 timer om dagen til børn...heldigvis har jeg kunne give mine børn de få timer som jeg har ønsket.

Men mange står jo som dig, smid den dårlige samvittighed væk, du gør det bedste du kan og har du ingen til at hente tidligt, så er det jo bare sådan.

Anmeld

24. august 2010

mortilnoahogmelina

Jeg har dog ikke født endnu , men venter barn til december . 

Jeg møder fra 10 til ja 16/20.30 hver dag . Jeg arbejder i butik , det er ikk ligefrem de fedeste arbejdstider  

- Men vi må se jeg skal heldigvis først til at bekymre mig når vi når december 2011 - men jeg blir desværre nød til at bliv i sammen butik til sommeren 2012 da jeg er igang med elev udd . 

Men allerede nu har jeg det simpelthen så skidt med tanken om at den skal være afsted flere timer end den er hjemme næsten .  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.