jeres arbejdstider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Sommerfuglelarven

Susan - Åbner butikken ikke først ved 9-10 tiden? For så kan du vel afleverer hende lige inden du møder ind, så I får noget mere tid sammen om morgenen.

Du kender jo mine "arbejdstider" høhø, men jeg kan ikke hente hende før tidligst kl 15.45 hvor de kommer med bussen fra skoven, og om fredagen er det kl 15.15 - og tit er hun slet ikke klar til at blive hentet før kl 16-16.15, da hun gerne lige vil lege færdigt. Hun bliver afleveret senest kl 8.20 (for at nå med bussen), og nogle dage bliver hun afleveret kl 9 ude i skoven.

Det er nok kun dig der vil mærkes af det, for Emmeli hygger sig jo sikkert i børnehaven. Og du kan jo nok få nogle fridage ind imellem, hvor I så kan hygge jer sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

o0sus0o

Sommerfuglelarven skriver:

Susan - Åbner butikken ikke først ved 9-10 tiden? For så kan du vel afleverer hende lige inden du møder ind, så I får noget mere tid sammen om morgenen.

Du kender jo mine "arbejdstider" høhø, men jeg kan ikke hente hende før tidligst kl 15.45 hvor de kommer med bussen fra skoven, og om fredagen er det kl 15.15 - og tit er hun slet ikke klar til at blive hentet før kl 16-16.15, da hun gerne lige vil lege færdigt. Hun bliver afleveret senest kl 8.20 (for at nå med bussen), og nogle dage bliver hun afleveret kl 9 ude i skoven.

Det er nok kun dig der vil mærkes af det, for Emmeli hygger sig jo sikkert i børnehaven. Og du kan jo nok få nogle fridage ind imellem, hvor I så kan hygge jer sammen

kl 9 åbner den men skal møde en halv time før ind jo så hun skal være afleveret senest 8.15.

ja mon ikke jeg kan være heldig der falder en fridag i ny og næ. men har stadig fast besluttet at hun forsætter hendes dans så må vi skylde os om tirsdagen h håbe simon vil da lukkevagten den dag

Anmeld

23. august 2010

Sommerfuglelarven

susan_bagger skriver:

kl 9 åbner den men skal møde en halv time før ind jo så hun skal være afleveret senest 8.15.

ja mon ikke jeg kan være heldig der falder en fridag i ny og næ. men har stadig fast besluttet at hun forsætter hendes dans så må vi skylde os om tirsdagen h håbe simon vil da lukkevagten den dag

Ellers så må vi finde ud af at hente hende - det er jo kun den her måned at P har så sent fri, derefter bliver nok 8-16 job han skal i.

Anmeld

23. august 2010

twinboys

Jeg jobber 48 timer i ugen...

man.-tirs-ons. 6.30-16.15

tors 6.15-16.15

fre 6.15-15.00

Oliver kommer hjem to dage i ugen kl. 14 to dage kl. 12 og en dag kl. 13

Alexander kommer hjem hver dag kl. 13

Arbejder hjemmefra og drengene går i skole...

De kører med bus / taxa hjem hver dag, for jeg vil ikke have dem i SFO endnu...Så nyder at de er hjemme hos mig tidligt...

Majbritt

Anmeld

23. august 2010

Svane83

Jeg arbejde lige i øjeblikket hos SKAT på 30 timer og ville mandag til torsdag kunne hente lige omkring på kl. 16 og fredag har jeg fri så der ville jeg kunne hente når de passede.

Men min mand har eget firma og vi arbejder bestemt for at jeg kan blive ansat fordi det altså giver noget frihed at være hjemme.

Allerhelst ville jeg gå hjemme, men at arbejde hjemmefra er det det vi økonomisk kan få til at fungere. Så kan jeg hente tidligere hvis vi har lyst og så lave noget sidst på aftenen istedet for.

Anmeld

23. august 2010

Munder

Jeg afleverer Andrea omkring kl. 07.00 og henter hende igen mellem 15.30 - 16.00 (dog nogle gang tidligt fredag, da jeg har fri kl. 13.00, men det er absolut ikke sikkert at frøkenen vil med hjem der!)

Det fungerer fint for os, selvfølgelig er hun træt efter lange dage, men jeg sørger altid for at hun får lov til at slappe af, når vi kommer hjem. Ofte foregår det med 15 minutter foran fjerneren.  Så er hun klar til leg igen.

Anmeld

23. august 2010

o0sus0o

Sommerfuglelarven skriver:

Ellers så må vi finde ud af at hente hende - det er jo kun den her måned at P har så sent fri, derefter bliver nok 8-16 job han skal i.

du/i har altid vært så hjælpsomme i de dejligste nu må vi se på hvordan vi får det til at fungere.

Anmeld

23. august 2010

sarahb

jeg kan også først hente 16.15 ca. men så kommer han først derover kl. 9 Så jeg synes det er ok, og han har aldrig haft det dårligt når jeg henter eller noget. Og vi hygger os om morgenen
Og så er der 2 dage om ugen hvor han skal være der kl.8 i vinter halvåret grundet legestue og rytmik..

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal IKKE have dårlig samvittighed Tværtimod, hvis din børnehave, har åbent til kl. 17, så sørg for at få handlet ind, på vejen hjem, så hun har dig når I kommer hjem.

de sidste timer i børnehaven, hvor der er mere ro, er mega hyggelige og dejlige for ungerne. Så det er slet ingen skam at hente senere.

Hun skal vel heller ikke afleveres kl. 6 så?

Anmeld

23. august 2010

klmf

Jeg er sygeplejerske, så har arbejde alle døgnets timer - men når jeg har en dagvagt må jeg smide ham af uden morganmad kl.6.20 og hente ham igen kl.16. Har næsten ondt i maven over at tænke på det, men jeg skal møde omklædt kl.7 og det tager bare den tid at nå frem til afdelingen. Har fri 15.15 og med trafik og alt det, så bliverden derhenad... Vi har nok ikke råd til at jeg går ned i tid, så Oliver må desværre leve med det. Er bare glad for at det er i dp, hvor han forhåbentlig skal lure den om eftermiddagen

Sådan er det nu engang hos os, vi bor ikke specielt dyrt, har kun 1 bil, tager ikke på ferie hvert år, men alligevel skal der jo tjenes penge til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.