jeres arbejdstider ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. august 2010

o0sus0o

hej hvordan er jeres arbejdstider. jeg står med nyt job nu her, har først fri kl 16.00 hvilket gør jeg først kan hente emmeli kl 16.20-16.30 får så dårlig samvittighed er der andre der henter børn sent. jeg er den enest til og kann hente hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
susan_bagger skriver:

hej hvordan er jeres arbejdstider. jeg står med nyt job nu her, har først fri kl 16.00 hvilket gør jeg først kan hente emmeli kl 16.20-16.30 får så dårlig samvittighed er der andre der henter børn sent. jeg er den enest til og kann hente hende.

Jeg går godt nok hjemme lige nu, men på mit daværende arbejde arbejdede jeg fra kl. 8-16 og havde 30-45 min i transporttid  

Min mand og jeg prøvede dog, at skiftes til, at gå lidt før hver dag, så de blev hentet kl. 16.

Ja, man får dårlig samvittighed, men der skal også penge på bordet og så kan det godt være svært, at få råd til, at gå ned i tid.

Lige nu er jeg jobsøgende og i startede søgte jeg kun job i nærheden og med kort transporttid. Men nu søger jeg op til 30 km væk og så må vores børn desværre værre lidt længere tid i institution

Anmeld

23. august 2010

betski

Du er bestemt ikke ene om at hente "sent" Jeg selv gør hvad jeg kan for at gå tidligere fra mit job og så arbejde lidt når når min datter sover. Jeg er heldig at have et job med fleks. Men det er langt fra hver dag, jeg kan se mit snit til at gå tidligere. Så min datter bliver ofte hentet efter kl 16. Min datter er 6 år og siger hver eneste dag: "mor prøv om du ikke kan hente mig tidligt i dag." Uf, det hjælper da bare slet ikke på den dårlige samvittighed. Men tror jeg (og du) skal blive bedre til at fralægge os den dårlige samvittighed, da den slet ikke er berettiget. Vi har en forpligtelse overfor vores arbejde, længere er den ikke... Men igen, kan sagten følge dig.

I øvrigt; tillykke med det nye job

Anmeld

23. august 2010

Valle81

susan_bagger skriver:

Hejsa:0)

Nej du er ikke den eneste - pt er jeg dig på barsel og da der er en lille mere på vej ska ljeg ikke arbejde før foråret 2012 - men ellers har jeg 8-16 job - det betyder at jeg har afleveret Asta kl 0730 og hentet hende igen 16.15-1630.

Altid plget af dårlig samvittighed, men jeg var alene med hende til hun var 4 1/2 så der havde jeg intet valg - så fandt jeg mig en skøn kæreste men han arbejder udebys og kører kl 0500 og er først hjemme til aftensmads tid.

Når man hat et 37 timers job og fx også selv betaler for pauser så er der bare ikke eget til tilbage. Jeg haaaaaaaaaaaaader og haaaaaaaaader det - men der er for os ikke andre muligheder - og når jeg skal begynde efter barsel igen så er der 3 børn der skal bringes og hentes:0/

Tror der er mange der er i vores situation:0)

Anmeld

23. august 2010

CarinaSB

mandag 7.55 - 14.15

tirsdag 7.55 - 13.35

onsdag 7.55 - 14.15

torsdag 7.55 - 13.35

fredag 7.55 - 10.30 

Jeg går dog i skole skal det lige siges .. så Noah bliver hentet fra Dp kl 16 .. 

Anmeld

23. august 2010

JonTri

Jg arbejder 1 uge ad gangen fra 23-7 eller 7.30. Min mand arbejder fra 7.15-16 så han afleverer kl 7 og jeg henter ved 15-15.30 tiden. Har ikke dårlig samvittighed, da Jonathan nærmest lige gar fået øjne når vi henter - og han ELSKER at komme i dp. 

Det er heller ikke altid jeg holder ham hjemme i mine friuger - nogle enkelte dage. Han har brug for kontinuitet og jeg får en masse overskud... det passer perfekt her.

Anmeld

23. august 2010

Mi

Indtil midt sommer havde jeg først fri ved 16-17 tiden hver dag. Det var bare ikke sjovt, for selvom min mand hentede børnene kl 16, så gik eftermiddagene med trætte børn og praktiske ting.

Vi valgte at jeg skulle sige mit arbejde op og gå hjemme, og hvilken forskel. Det kommer jeg bare ALDRIG til at fortryde.

Anmeld

23. august 2010

o0sus0o

mange tak for det, har sku grædt en del tåre de sidste par dage for synes det lidt svært at få nogle af tingene til at hænge sammen men. og spichelt den dårlige samvittighed den fylder virkelig en del.. selv om fredagen hvor jeg har prøvet at hente hende kl 15.30 der var der kun 2 børn tilbage og nu bliver den meget mere

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Jeg er dagplejer og arbejder fra 7-15.30 (mandag til torsdag) og 7-15 (fredag)

Dvs. Liva er i børnehave fra ca. 6.30-15.45.... det har jeg det virkelig virkelig skidt med.... desværre er det mig der, de fleste dage er nødt til både at bringe og hente...
Er virkelig ked af hun er afsted så længe, men sådan er det desværre nødt til at være lige nu

Så jeg forstår godt hvordan du har det. 

Anmeld

23. august 2010

Mette Nexø

Grundet mit arbejde er i Ballerup og jeg bor i Slagelse kommer min Zenia til at være dp mellem 8-10 timer og det er selvom jeg er gået ned på 30 timer. Overvejer dog at finde en fast barnepige så hendes dage ikke bliver så lange og de dage min familie kan hente hende tidligt gør de det.

Jeg har det meget dårligt med at hun skal være der så længe, men har prøvet at søge job tættere på, men indenfor kontorfaget er der ca 500 ansøgere til hver job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.