voksentid uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Anonym trådstarter

Tak til jer som har svaret.

Jeg tror nok bare det handler om, at jeg måske skal give lidt slip, og så i stedfor tænke, at det er i orden, at man bruge tid med hinanden, også selvom man ikke er indbudt til noget i form af fødselsdage, og lignede.

Men endeligt, så tror jeg bare det måske nok bunder ud i, at vi har så mange som kan passe vores piger, og det bliver nok ikke nemmere når vi får nummer 3, som vi arbejder på, så tiden også mindre der, og en mere skal passe.

Men jeg vil snakke med min mand, og måske projekt barnepige skal sætte i værk.

1000 tak for jeres svar, som jeg har kunne bruge til meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Millesmammi

min datter er 5 måneder - jeg har aldrig haft en 'voksentid' med min kæreste, kun om aftenen hvor mille sover.

Anmeld

24. august 2010

Svei

MIn kæreste har meldt ud at vi minimum en gang om måneden skal have kæreste-hygge-alene-aften-nat sammen. Det er så aftalt at vi skiftes til at stå for det...jeg har planer om en københavner-teater-tur næste gang.

Jeg hartre børn og de tager jo meget af vores tid...de to af dem er hos far hveranden weekend og den anden har valgt ikke at tage med, så han er altid hjemme. Jeg bor ikke med min kæreste men det gør jo ikke behøvet for at være sammen alene mindre tværtimod måske..

Jeg synes I skal se at få sat noget voksen-til-voksen-tid i værk, ellers er der jo ret stor risiko for at ende hvor mange børnefamilier gør...væk fra hinanden og måske helt at gå fra hinanden.

Så plej hinanden som i plejer jeres børn, i hvert fald med samme alvor og indsats....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.