Hej...
Jeg vil gerne høre lidt om, hvor meget andre har voksentid uden børn.
Hvor tit tager i ud alene, og bruger tid med hinanden???
Min mand synes vi laver for lidt sammen bare ham og mig eller sammen med venner eller bekendte, han mener, jeg er en plydret mor, som ikke vil have vores piger passet med mindre det højst nødvendigt.
Jeg er nok blevet lidt af en hønemor siden jeg fik nummer 2 som er et 1,5 år.
Jeg er nok blevet lidt kedeligt med at komme ud, og drikker aldrig mere... Det siger mig bare intet.
Der min mand anderledes, ikke at han går i byen hele tiden, men han kan godt lide at komme ud, når det skal være...
Hans bror på 27 år, og hans kæreste, skriver tit om vi ikke kommer ud til singstar aften, og jeg tænker bare jamen hallo, vi har jo børn, og jeg gider da ikke sådan noget længere, og det ofte overhovedet ikke planlagt, når de spørgere.
Jeg vil gerne ud og spise, og i bio eller spille pool, sammen med min mand alene... Han mener vi skal en fast dag om måneden, men jeg mener ikke, at vi kan forlange, at mormor og morfar skal tage pigerne fast, de har også deres liv, og vi har jo selv valgt, at få børn ikke, og så der bare ikke så meget alene tid længere. Er jeg for hård eller hvad?????
Hvad gør i andre, og hvor er i henne i jeres liv med børn og parforhold der også skal plejes????