Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
æv mand! nu svarer jeg ikke på noget de næste 14 dage, så jeg kan overbevise de damer om, at jeg HAR et liv udenfor baby (jo jeg har!!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: æv mand! nu svarer jeg ikke på noget de næste 14 dage, så jeg kan overbevise de damer om, at jeg HAR et liv udenfor baby (jo jeg har!!)
Tror det kommer helt af sig selv, engang midt i oktober
kitty skriver: Deal Du opretter bare din egen tråd i morgen, og så går du amok... Så skal det nok gå stærkt.. Eller noget
Deal Du opretter bare din egen tråd i morgen, og så går du amok... Så skal det nok gå stærkt.. Eller noget
Ha ha ha fed ide!!! Det bliver nok ikke det mest gennemtænkte der ville blive skrevet i den tråd
Ha ha ha ha ja ja Trine. Du kan jo slet ikke lade være!
Jeg er godt nok ikk på, jeg har også "kun" lavet 1793 indlæg ca 4,1 pr dag. Der er vist et stykke vej for mig endnu
Hehe, anede slet ikke at der var sådan en oversigt.
Jeg ligger pænt omkring midten (nr. 51) lige nedenunder Henrik
Hvor er vi mange heftige NS aktive brugere
JustAnotherName skriver: Hehe, anede slet ikke at der var sådan en oversigt. Jeg ligger pænt omkring midten (nr. 51) lige nedenunder Henrik Hvor er vi mange heftige NS aktive brugere
ja det er noget værre noget. He he.... Hvis I vil finde den senere selv skal I logge ind på jeres profil og så der hvor der står antal debatindlæg er der et blåt tal hvor der står indlæg pr dag. Hvis man trykker på det kommer man ind på listen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128