Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.baby.dk/Users/ActivityLevels.aspx he he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: https://www.baby.dk/Users/ActivityLevels.aspx he he
wow, det var da imponerende af tjuhl! ligger selv på en stolt 88. plads
hehe.. måske man skulle bruge noget mere tid herinde istedte for bare at læse med hele tiden
Det er da alligevel imponerende hvor mange navler der er på den liste - jeg selv er ikke med...er vist bedre til at læse med end til at skrive
Hehe og når vi andre ser det tænker vi " hold da op, bruger alt fo rmeget tid herinde"
WOW en 12. plads
TbCp skriver: WOW en 12. plads
Og der kom du lige et indlæg tættere på 11.-pladsen
Hahaha, jeg lå førhen på en 11. plads, nu er jeg rykket ned på en 26. plads...
Men man må da sige at NS'erne hjælper godt til med at holde siden aktiv...sammen med alle de andre selvfølgelig.
idamaria83 skriver: Det er da alligevel imponerende hvor mange navler der er på den liste - jeg selv er ikke med...er vist bedre til at læse med end til at skrive
Jeg kan heller ikke se mig selv på listen, og det undrer mig lidt, da der på min profil står at jeg skriver 11,1 indlæg om dagen.. Det er jo mere end Mariamiss6??
Nå, det er ikke sådan noget "jeg SKAL med på listen" , bare en undren jeg har haft før også....
Og du skal ikke lave -smiley. Du har jo haft meget om ørene for tiden, og når du svarer kan man altid bruge det til noget! Det handler kke om, hvor meget "vås" man lukker ud.. Det handler jo også om kvalitet
Ja der er da et par stykker af os på. Hi hi... Det har heller ikke betydning for mig hvor jeg ligger. Man skal jo ikke skrive BARE for at skrive noget, men jeg kunne ikke lade være med at grine, for jeg kunne se at Trine og jeg blev medlem af siden samme dag og hun har lavet dobbelt så mange indlæg som mig. Ha ha ha.... Sejt nok!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128