tjek lige det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Ja der er da et par stykker af os på. Hi hi... Det har heller ikke betydning for mig hvor jeg ligger. Man skal jo ikke skrive BARE for at skrive noget, men jeg kunne ikke lade være med at grine, for jeg kunne se at Trine og jeg blev medlem af siden samme dag og hun har lavet dobbelt så mange indlæg som mig. Ha ha ha.... Sejt nok!

Ja, hun er vild, hende Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, hun er vild, hende Trine

Ja hun går helt amok! Hun indtager førstepladsen på et tidspunkt

Anmeld

23. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Ja hun går helt amok! Hun indtager førstepladsen på et tidspunkt

Ja, det varer nok ikke så længe!! Du, Tina og "Tulipan" er da godt med i opløbet også

Crazy NS

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, det varer nok ikke så længe!! Du, Tina og "Tulipan" er da godt med i opløbet også

Crazy NS

arh jeg er da nede på en hvad.....? Tjekker det lige... he he he...

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

en 17.plads og jeg mangler små 10.000 indlæg for at stikke førstepladsen.  Hi hi... Det er sgu okay. Dem napper jeg i morgen.

Anmeld

23. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

en 17.plads og jeg mangler små 10.000 indlæg for at stikke førstepladsen.  Hi hi... Det er sgu okay. Dem napper jeg i morgen.

Deal Du opretter bare din egen tråd i morgen, og så går du amok... Så skal det nok gå stærkt.. Eller noget

Anmeld

23. august 2010

Karo

Hold da op

Jeg har et gennemsnit på 4,4 indlæg pr. dag, så jeg har langt vej endnu før jeg overhovedet nærmer mig listen

Anmeld

23. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Hold da op

Jeg har et gennemsnit på 4,4 indlæg pr. dag, så jeg har langt vej endnu før jeg overhovedet nærmer mig listen

Du er da nummer 74 Karo

Så lige i en anden tråd at I skal holde bryllup i Danmarks akvarium! Fedt, og anderledes!! (måske har jeg godt læst det herinde, bare ikke liiige kommenteret )

Anmeld

23. august 2010

Karo

kitty skriver:

Du er da nummer 74 Karo

Så lige i en anden tråd at I skal holde bryllup i Danmarks akvarium! Fedt, og anderledes!! (måske har jeg godt læst det herinde, bare ikke liiige kommenteret )

Det gør jeg da også syndes jeg havde kigget efter, men åbentbart ikke godt nok.

Ja, vi holder festen i danmarks akvarium. Det er nemmeligt lidt anderleds og det skulle eftersigende være rigtigt hyggeligt.

Anmeld

23. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Det gør jeg da også syndes jeg havde kigget efter, men åbentbart ikke godt nok.

Ja, vi holder festen i danmarks akvarium. Det er nemmeligt lidt anderleds og det skulle eftersigende være rigtigt hyggeligt.

Det lyder virkelig hyggeligt!! Rigtig god idé!

Du må pudse brillerne, hihi Det er vist mig der sakker mest bagud, for jeg er ikke med... Men så har jeg måske et liv udenfor Pjat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.