Babymødet i København søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

babymusen

hej

fields har et stort område øverst oppe der hvor der er mad steder.. hvor de bruger det til koncerter og ja der er ledig på søndag synes jeg at jeg kan se..

der kan vi godt sidde.. der ik stole men ja det er vel lige meget men der kan vi godt være..

og der er tørt og vis man er sulten kan man købe en masse mad af alt slags jo...

skal vi ik bare gøre det lige meget hva vejret siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

LISBETH:-)

Ej øv altså med det lorte vejr  Jeg er altså heller ikke tændt på at stå i kgs. have i pisøs regnvejr med en 3 mdr. baby.

Jeg lægger gerne hus til, men det er jo så heeeeeelt nede på falster - men her er med garanti tørvejr, pusleplads, flaskevarmer osv.  

Alternativt kunne man så ikke ringe og bestille plads på en restaurant eller lign. ? Alle jer københavnere må da vide hvor det evt. ville kunne lade sig gøre. (evt. i nærheden af hovedbanen så os der kommer lang vejs fra ikke skal gå så langt)

Anmeld

25. august 2010

25. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ang. bumbo stol, se her:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDSTYR&id=13555

Har den selv

Jeg læste det godt da jeg googlede den....kan Elina godt selv holde sit hovede? Det kan Runa ikke så længe så jeg er lidt i tvivl med den stol til hende nu

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ej øv altså med det lorte vejr  Jeg er altså heller ikke tændt på at stå i kgs. have i pisøs regnvejr med en 3 mdr. baby.

Jeg lægger gerne hus til, men det er jo så heeeeeelt nede på falster - men her er med garanti tørvejr, pusleplads, flaskevarmer osv.  

Alternativt kunne man så ikke ringe og bestille plads på en restaurant eller lign. ? Alle jer københavnere må da vide hvor det evt. ville kunne lade sig gøre. (evt. i nærheden af hovedbanen så os der kommer lang vejs fra ikke skal gå så langt)

Jo, men kender ikke rigtig et sted der er så stort til så mange mennesker..hvis altså alle dukker op  

Jeg kommer gerne til Falster bare ikke lige på søndag

Anmeld

25. august 2010

Så lige der var en der skrev noget med fields - det er da en super ide. Stole er da ligegyldige - det er der jo heller ikke i kgs. have :-)

Til dorthe: Elina kan godt holde sit hoved - men hun bliver hurtig træt. Jeg har som sagt bumbo stolen men har ikke brugt den endnu da jeg havde bildt mig selv ind at det først var fra 4 mdr. så ved slet ikke hvordan hun sidder i den :-) Men altså hun er jo så tyk at hun ihvertfald ikke falder ud da hun helt sikkert vil sidde i spænd.

Brugte den en del til Amalie og hun elskede den. Så vi havde den med overalt. Vi købte den da hun var 6 mdr så ved slet ikke med de små.

Søde Dorthe du er ALTID velkommen på falster

Anmeld

25. august 2010

Pia.

babymusen skriver:

hej

fields har et stort område øverst oppe der hvor der er mad steder.. hvor de bruger det til koncerter og ja der er ledig på søndag synes jeg at jeg kan se..

der kan vi godt sidde.. der ik stole men ja det er vel lige meget men der kan vi godt være..

og der er tørt og vis man er sulten kan man købe en masse mad af alt slags jo...

Måske du skulle oprette et indlæg for sig selv for at se hvor stor tilmelding der kunne være til Fields .... Jeg syntes idéen er super...

God fornøjelse..

Knus Pia.

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Pia. skriver:

Måske du skulle oprette et indlæg for sig selv for at se hvor stor tilmelding der kunne være til Fields .... Jeg syntes idéen er super...

God fornøjelse..

Knus Pia.

Jeg synes også det er en skide god idé

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
babymusen skriver:

hej

god idé søde! Kan du ikke oprette en ny tråd hvor du foreslår det? Så ser vi hvor mange tilmeldte vi ender på?

Anmeld

25. august 2010

Frøken Sørensen

Caroline86 skriver:

god idé søde! Kan du ikke oprette en ny tråd hvor du foreslår det? Så ser vi hvor mange tilmeldte vi ender på?

Mon det ikke er en god ide lige og ringe derud og høre om vi nu også kan være der? Nu hvor der er søndags-åbent, kan det jo være der er noget speciel-arrangement...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.