Babymødet i København søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Eller det inde i Krystalgade..ved bare ikke hvor meget plads der er?

Kære Dorthe, du kan ligeså godt snakke til en dør hvis du prøver at snakke veje med mig i København. Jeg kan IKKE finde rundt! Aner ikke hvor krystalgade ligger.... spurgte Nicolai for nogle uger siden om hvordan man kom til kongens have, for det havde jeg såment også glemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Shibby

Jeg aner ikk hvor bibliotekerne ligger herover

Tænkte bare det er den bedste mulighed i ville have med såå mange mennesker og små babyer ^^ Men hvis de har lukket hjælper det jo ikk en skid

Bryllup i regnvejr...selv i telt lyder det nederen..

Anmeld

25. august 2010

smokin

Shibby skriver:

Tænkte bare det er den bedste mulighed i ville have med såå mange mennesker og små babyer ^^ Men hvis de har lukket hjælper det jo ikk en skid

Bummelum! Så er jeg ikke den eneste der ikke kan finde vej... Hurra! Bibliotek er nok en meget god mulighed... men ved ikke om man kan komme SÅ mange.. .

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er lidt et problem

Tror ikke der er nogen steder vi "bare" kan troppe så mange mennesker op.. Hmm... jeg går lige i tænkeboks! Hvis jeg da kan få kickstartet hjernen!

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Kære Dorthe, du kan ligeså godt snakke til en dør hvis du prøver at snakke veje med mig i København. Jeg kan IKKE finde rundt! Aner ikke hvor krystalgade ligger.... spurgte Nicolai for nogle uger siden om hvordan man kom til kongens have, for det havde jeg såment også glemt...

Hahaha sorry  

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Shibby skriver:

Det skal nok blive sjovt..det er festlige mennesker. Men med en bebs der ikke engang kan sidde selv kan jeg godt blive sådan lidt træt på forhånd

Anmeld

25. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Det skal nok blive sjovt..det er festlige mennesker. Men med en bebs der ikke engang kan sidde selv kan jeg godt blive sådan lidt træt på forhånd

Fik jeg sagt bumbo stol?

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Fik jeg sagt bumbo stol?

Må hun godt sidde i sådan én nu?? Og hvor kan jeg nå at få fat i en sådan inden lørdag?? Det nytter vel ikke noget, at spørge dig hvor en sådan kan købes i København?

Anmeld

25. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Må hun godt sidde i sådan én nu?? Og hvor kan jeg nå at få fat i en sådan inden lørdag?? Det nytter vel ikke noget, at spørge dig hvor en sådan kan købes i København?

Det siger Tanja78 at hun må Så det går jeg da ud fra... Stoler på hende

Hun må sidde i den hvis hun kan holde hovedet selv. Dba er fyldt med dem... ved du er glad for at købe gode brugte ting! Der er nogle der næsten ikke er brugt.

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Det siger Tanja78 at hun må Så det går jeg da ud fra... Stoler på hende

Hun må sidde i den hvis hun kan holde hovedet selv. Dba er fyldt med dem... ved du er glad for at købe gode brugte ting! Der er nogle der næsten ikke er brugt.

Dba..god idé  Runa holder hovedet godt, men ikke helt selv længe ad gangen...hmm. Gør Malou det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.