Babymødet i København søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Pia.

Shibby skriver:

I må have en backup plan

Der er ikk plads til 70 mennesker på en cafe uden bestilling,-så det er udelukket,..Men som jeg har skrevet før så er biblioteket da en god mulighed -der er ofte meget plads,der er hygge i børneafdelingen,der er varmt og tørt

Tror du de bliver 70 mennesker... jeg tror at ud af de 70 der er meldt til vil der falde 20 fra på dagen ja muligvis endnu flere... jeg har også været med til at arrangere den slags møder før og der kommer slet ikke så mange som der tilmelder sig - desværre...

Men jeg håber det lykkes for dem og at de får en fantastisk dag, nu når der er lagt så meget arbejde bag arrangementet ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

dorthemus

Shibby skriver:

I må have en backup plan

Der er ikk plads til 70 mennesker på en cafe uden bestilling,-så det er udelukket,..Men som jeg har skrevet før så er biblioteket da en god mulighed -der er ofte meget plads,der er hygge i børneafdelingen,der er varmt og tørt

Ikke nogen dårlig idé...gider ihvertfald ikke vade rundt i øsregnvejr med en 3 mdr. gammel baby  Øv for en august måned...

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Pia. skriver:

Tror du de bliver 70 mennesker... jeg tror at ud af de 70 der er meldt til vil der falde 20 fra på dagen ja muligvis endnu flere... jeg har også været med til at arrangere den slags møder før og der kommer slet ikke så mange som der tilmelder sig - desværre...

Men jeg håber det lykkes for dem og at de får en fantastisk dag, nu når der er lagt så meget arbejde bag arrangementet ...

Det tror jeg også...

Anmeld

25. august 2010

Shibby

Forstår jeg godt.. En del af august har da været god

Har biblioteket herover overhovedet åbent om søndagen :/

Anmeld

25. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Har tænkt det samme

vi kan ikke lide regnvejr!

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

vi kan ikke lide regnvejr!

Og slet ikke med små babyer på 3 måneder  Skod l**** august  Vi skal til bryllup dagen før..i en have! Godt nok i telt, men alligevel..øv!

Anmeld

25. august 2010

smokin

dorthemus skriver:

Og slet ikke med små babyer på 3 måneder  Skod l**** august  Vi skal til bryllup dagen før..i en have! Godt nok i telt, men alligevel..øv!

AAAAAAAAAV for nogle våde tæer.... håber de har lagt gulv... vi har megasop i vores have... vi har også fået rigtig meget vand Malou sover dog dejligt når regnen pisker ned, tror det er en beroligende lyd... ? Og hun sover også dejligt nu.... men mangler dog stadig at levere lort til hende mor!

Er der slet ingen alternativer HVIS det pisser ned?

Anmeld

25. august 2010

smokin

Shibby skriver:

Forstår jeg godt.. En del af august har da været god

Har biblioteket herover overhovedet åbent om søndagen :/

Du bliver ved med det bibliotek

Og hver gang tænker jeg - hvilket bibliotek? Diamanten?

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Du bliver ved med det bibliotek

Og hver gang tænker jeg - hvilket bibliotek? Diamanten?

Eller det inde i Krystalgade..ved bare ikke hvor meget plads der er?

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

AAAAAAAAAV for nogle våde tæer.... håber de har lagt gulv... vi har megasop i vores have... vi har også fået rigtig meget vand Malou sover dog dejligt når regnen pisker ned, tror det er en beroligende lyd... ? Og hun sover også dejligt nu.... men mangler dog stadig at levere lort til hende mor!

Er der slet ingen alternativer HVIS det pisser ned?

Det har de, men jeg ved ikke hvor godt Runa kommer til at sove med al den uro og så regn oveni  Hun har været så sur de sidste par dage...også uro med maven, tror jeg.

Det er synd når de ikke kan komme af med det...håber Malou snart kommer "på toilettet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.