Boligsikring / Boligstøtte.... Er det rigtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Var i så berettiget til noget

Ja det vejledende resultat sagde 1300...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Margorie

Jeg får kh- min kæreste tjener hvad der svare til en kh og vi har et barn- vi kan intet få fordi vi tjener for meget..

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Ja det vejledende resultat sagde 1300...

Det er da fint på trods af i er 2 ,,

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Det er da fint på trods af i er 2 ,,

Ja det er det... Synes jeg har læst et sted, at de godt kan sætte boligsikringen ned, når man er på kontanthjælp,..

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Ja det er det... Synes jeg har læst et sted, at de godt kan sætte boligsikringen ned, når man er på kontanthjælp,..

Det ved jeg ikke noget om , undrer mig bare at i kan få noget når i er 2 , Har din kæreste ingen indtægt ?

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Jeg har hørt at man godt kan regne med at få lidt i støtte til huslejen, når man har 1 barn eller flere... Er DET så også rigtigt?

Jeg har nu sat i 1 time ca og prøvet at beregne, hvad vi evt kunne få, et eller andet gør jeg forkert, hvad det ved jeg ikke...

Eller må jeg på kommunen, det må kunne hjælpe med det...

MEN MEN.... Jeg er på kontanthjælp, så skal jeg nok ikke regne med at vi kan få noget boligstøtte hjælp på nogen måder?

Inden jeg havde født, kunne vi få 300 kr i hjælp, og tror ikke på vi kan få mere, efter vi har fået Julie!?!

Nogen herinde som får boligstøtte som er på kontanthjælp? Hvor meget ca får du/I ?!

efter vi fik Emil kunne vi dengang få 1500, hvor vi før, kunne få ca 400

Anmeld

22. august 2010

nilletøz

Her for vi 1012,-kr vi er begge på kh men ved ikke lige hvordan de gør før hver anden md for vi intet! Har ringet til dem, og de har forklarede noget med at vi tjener for meget, og at de ikke må trække i vores kh, så de trækker i boligsikring...

Forvirret - JA!!!

Da vi boede i Aalborg fik vi ca 2300,-kr og det var mens jeg gik gravid! vores huslejer ligger på i alt 8149,-kr

Anmeld

22. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Det er fordi der er noget der hedder et kontanthjælps loft..altså en grænse for hvor meget man må få i tilskud på kh...jeg synes også det er meget I kan få når I er to, men det er da super...

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Jeg kan ikke få boligsikring selvom jeg er alene med mit barn..tjener åbenbart for meget

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Det ved jeg ikke noget om , undrer mig bare at i kan få noget når i er 2 , Har din kæreste ingen indtægt ?

Min kæreste har indtægt... I beregningen har jeg regnet begge indtægter med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.