Boligsikring / Boligstøtte.... Er det rigtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Mira0911

Jeg har hørt at man godt kan regne med at få lidt i støtte til huslejen, når man har 1 barn eller flere... Er DET så også rigtigt?

Jeg har nu sat i 1 time ca og prøvet at beregne, hvad vi evt kunne få, et eller andet gør jeg forkert, hvad det ved jeg ikke...

Eller må jeg på kommunen, det må kunne hjælpe med det...

MEN MEN.... Jeg er på kontanthjælp, så skal jeg nok ikke regne med at vi kan få noget boligstøtte hjælp på nogen måder?

Inden jeg havde født, kunne vi få 300 kr i hjælp, og tror ikke på vi kan få mere, efter vi har fået Julie!?!

Nogen herinde som får boligstøtte som er på kontanthjælp? Hvor meget ca får du/I ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Hansen97

Altså det bliver beregnet pr husstandsindkomst... og ja hvert barn giver vist et fradrag.... det er hvad jeg ved... men pædagogiske borger.dk kan man måske regne det ud...

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

112233 skriver:

Altså det bliver beregnet pr husstandsindkomst... og ja hvert barn giver vist et fradrag.... det er hvad jeg ved... men pædagogiske borger.dk kan man måske regne det ud...

Det er det samme bøvl derinde... Når jeg har noteret 1 barn op, vil den også have jeg skal notere barn nr. 2 og 3....

Anmeld

22. august 2010

Svei

Prøv at gå ind på din kommunens hjemmeside, der er en side hvor du kan regne det ud....

Men det kommer an på mange forskellige ting...indkomst, børn, størrelse af bolig og pris..

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Prøv at gå ind på din kommunens hjemmeside, der er en side hvor du kan regne det ud....

Men det kommer an på mange forskellige ting...indkomst, børn, størrelse af bolig og pris..

Har prøvet der også... Den vil sq have jeg skal notere barn 2 og 3 som jeg ikke har...

Anmeld

22. august 2010

Svei

MoarJ skriver:

Har prøvet der også... Den vil sq have jeg skal notere barn 2 og 3 som jeg ikke har...

Nej, du skal bare udfylde hvor mange der også bor der..jeg har lige tjekket hvis jeg kunen havde jeppe og der ville jeg kunne få 3200kr som jeg også gør med tre børn..

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Eva. skriver:

Nej, du skal bare udfylde hvor mange der også bor der..jeg har lige tjekket hvis jeg kunen havde jeppe og der ville jeg kunne få 3200kr som jeg også gør med tre børn..

Ja og hvis jeg så gør det, vil den stadig have jeg skal udfylde 3 stk's børn... Hmm...

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

Da du jo bor sammen med din kæreste er det jo begge jeres indkomster der skal regnes med ,, Tror det er usandsynligt selvom i måske var 2 på kontanthjælp .. Da jeg boede alene med mine 2 børn var min indtægt alene for høj til at jeg rigtigt kunne få noget i støtte

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Da du jo bor sammen med din kæreste er det jo begge jeres indkomster der skal regnes med ,, Tror det er usandsynligt selvom i måske var 2 på kontanthjælp .. Da jeg boede alene med mine 2 børn var min indtægt alene for høj til at jeg rigtigt kunne få noget i støtte

Ja... men fandt ud af det... det drillede mig enormt længe indtil jeg fandt ud af hvad der var galt... ;)

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Ja... men fandt ud af det... det drillede mig enormt længe indtil jeg fandt ud af hvad der var galt...

Var i så berettiget til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.