Er mit barn ked af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

tinasmor

Ja så bare vent til de bliver større så bliver de helt sikkert "døve" når der er noget de ikke vil. Fuldstændig bare ignorer en kan de. Men du kan stå og hviske 10 kilo meter væk: vil du have--- (yndslingsting) og så høre de det straks

hvis han reagerer på tv og så lign. så er det jo et rigtig god tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Malene84

lærkes_mor skriver:

Nu har jeg ikke lige læst svarene, så undskyld hvis jeg gentager... men;

Bare husk at børn er forskellige udvikler sig forskeklligt, interessere sig for forskellige ting, har forskellige personligheder

Jeg kan forestille mig at man nemt kommer til at sammenligne når man har to lækre unger der er lige gamle Gør jeg også selv, altså med Nor på 4 mdr og Lærke på snart 3 år (kigger i hendes bog).

Ligesom det er forskellight hvor meget voksne snakker så er det også forskelligt med børn

Men I kan jo for en sikkerhedsskyld få tjekket hans øre...

mvh sara

Du har helt ret, de er virkelig også nat og dag!!! der er intet tilfælles for de to supermænd  men sys bare det er synd, hvis han ikke udvikler sig og den anden tager styring... men men men... det ska jo nok komme. Ja jeg ringer til ørelægen i morgen

Anmeld

22. august 2010

Sara.

Malene84 skriver:

Du har helt ret, de er virkelig også nat og dag!!! der er intet tilfælles for de to supermænd  men sys bare det er synd, hvis han ikke udvikler sig og den anden tager styring... men men men... det ska jo nok komme. Ja jeg ringer til ørelægen i morgen

Han udvikler sig bare i sit eget tempo :-)

Måske han bruger kræfter på at udvikle øje-hånd koordinationen istedet eller andet :-) Det som interessere ham

Okay håber ikke der er noget

Anmeld

23. august 2010

AWO

Hej!

Har du fået ringet til ørelægen?

Som talepædagog spidser jeg altid ører, når et barn holder op med at pludre. Det kan nemlig (men behøver ikke absolut) være et tegn på en hørenedsættelse - enten varig eller midlertidig. Det sidste er nok mest sandsynligt, hvis han har reageret fint indtil nu.

Det kan dog også bare være, det bare er noget andet, der optager ha lige nu..?

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Anke skriver:

Hej!

Har du fået ringet til ørelægen?

Som talepædagog spidser jeg altid ører, når et barn holder op med at pludre. Det kan nemlig (men behøver ikke absolut) være et tegn på en hørenedsættelse - enten varig eller midlertidig. Det sidste er nok mest sandsynligt, hvis han har reageret fint indtil nu.

Det kan dog også bare være, det bare er noget andet, der optager ha lige nu..?

Der er så ventetid til oktober  iiihhh!!! Nå, men vi har "øvet" hele dagen - vi synes han kan høre det, når han vil. Eller også kan han bare mærke vi er der. sys sgu det er lidt svært!!! Men han begyndte at grine igår aftes... så måske er den slet ikke så gal. Vil dog gerne have det tjekket, da jeg finder det underligt, at han pludselig ikke vil sige noget.

Anmeld

23. august 2010

AWO

Malene84 skriver:

Der er så ventetid til oktober  iiihhh!!! Nå, men vi har "øvet" hele dagen - vi synes han kan høre det, når han vil. Eller også kan han bare mærke vi er der. sys sgu det er lidt svært!!! Men han begyndte at grine igår aftes... så måske er den slet ikke så gal. Vil dog gerne have det tjekket, da jeg finder det underligt, at han pludselig ikke vil sige noget.

Nej, hvor træls!! Men ja, der behøver jo ikke være noget, måske er det bare ikke så spændende at snakke i øjeblikket.

Men det er rigtig fint, du er opmærksom på det. I mellemtiden kan du gøre meget ved at lade ham kigge på dig, mens du snakker til ham, og sørge for at minimere baggrundsstøjen, i fald der nu er en lille (midlertidig) hørenedsættelse.

Krydser fingre for, at der ikke er noget!

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Anke skriver:

Nej, hvor træls!! Men ja, der behøver jo ikke være noget, måske er det bare ikke så spændende at snakke i øjeblikket.

Men det er rigtig fint, du er opmærksom på det. I mellemtiden kan du gøre meget ved at lade ham kigge på dig, mens du snakker til ham, og sørge for at minimere baggrundsstøjen, i fald der nu er en lille (midlertidig) hørenedsættelse.

Krydser fingre for, at der ikke er noget!

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.