Er mit barn ked af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Malene84

Hey skønne kvinder,

Iiiihhh jeg er sikker på at jeg kommer til at fremstå som en pylremor - men altså, jeg har jo to raske drenge på snart 4 måneder. Tristan pludrer, smiler og griner højlydt. Villads pludrer IKKE, smiler dog meget, men griner ikke... han småpylre helt vildt meget. Han har pludret en del, men gør det nu ikke længere  Vi sys ikke vi har gjort noget anerledes. Vi aner ikke hvad vi skal gøre... vi har flere gange taget ham alene ind i et rum og "leget" med ham - men han siger INTET!!! Tænker bare... pludrer alle jeres børn på 3½ måned?

et andet spørgsmål... hvor tit laver jeres noget i bleen? Vi troede Villads havde ondt i maven, da han tit kneb sammen og ynkede helt vildt. Han lavede kun i bleen hveranden dag - så vi skiftede til syrnet - nu laver han 4 gange om dagen  og er rød i måsen  tænker bare om det er en normal reaktion, eller om det er for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Malene84

Vi har faktisk være så langt ude, som at tænke at han måske ikke kan høre... og ved forskellige forsøg reagere han ikke på hverken stemmer eller klappelyde. hmmm... men ved fødslen blev de jo tjekket og de hørte begge til UG  iiihhh er forvirret

Anmeld

22. august 2010

L-Mortil3

Hht. ikke at pludre og sådan ved jeg heller ikke hvad der er normalt.

Men mht maven, så i stedet for ren syrnet så start med et par flasker af det om dagen og det normale i resten, og så sjus jer frem til den rette blanding, da syrnet for nogen fungerer lidt FOR godt

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

hmmmm uden at vide det kan det jo være at Tristan er lidt foran Villads. I har jo hele tiden de to at sammenligne så hvis den ene er hurtigere end den anden tænker I jo selvfølgelig hvorfor den anden ikke også kan. Jeg kan jo ikke lige huske hvornår min datter begyndte at pludre, men hvis jeg var dig ville jeg da tage en snak med din sundhedsplejerske og få hende til at kigge forbi. Det kan altid berolige. Knus til dig

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Lav en aftale med din sundhedsplejerske, og måske med henblik på også at skulle forbi en ørelæge.... Syntes helt sikkert det er noget der skal tjekkes op på....

Kram til jer.....

Anmeld

22. august 2010

Ni-ko-li-ne

han kan have væske i ørerne jo.... få ham hellere tjekket, så i har ro i sindet...

måske skal han have alm. MME og så en flaske syrnet?

Anmeld

22. august 2010

tinasmor

ja enig, hvis han flere gange ikke reagere hvis I klapper højlydt ved siden af ham eller lign. så ville jeg også få ham tjekket. Skal dog lige siges at da min søster var lille. havde min mor siddet flere gange bag hende og trommet løs på en gryde med en grydeske uden at få nogen reaktion, hun var vildt nervøs om hun mon var døv. Hun havde/har helt almindelig hørelse. Hun var sikkert bare ikke imponeret over den larm

Anmeld

22. august 2010

Malene84

Line&Liam skriver:

Hht. ikke at pludre og sådan ved jeg heller ikke hvad der er normalt.

Men mht maven, så i stedet for ren syrnet så start med et par flasker af det om dagen og det normale i resten, og så sjus jer frem til den rette blanding, da syrnet for nogen fungerer lidt FOR godt

Tak - rigtig god idé  tror vi blir nødt til at give ham nan hveranden gang så

Anmeld

22. august 2010

Malene84

michella80 skriver:

hmmmm uden at vide det kan det jo være at Tristan er lidt foran Villads. I har jo hele tiden de to at sammenligne så hvis den ene er hurtigere end den anden tænker I jo selvfølgelig hvorfor den anden ikke også kan. Jeg kan jo ikke lige huske hvornår min datter begyndte at pludre, men hvis jeg var dig ville jeg da tage en snak med din sundhedsplejerske og få hende til at kigge forbi. Det kan altid berolige. Knus til dig

ja helt sikkert!!! du har ret, vi kommer til at sammenligne - og ved godt at vi ikke må, bare rigtig svært ikke at gøre det. Jeg ringer til min sp som det første i morgen....

Anmeld

22. august 2010

Malene84

LouiseNielsen skriver:

Lav en aftale med din sundhedsplejerske, og måske med henblik på også at skulle forbi en ørelæge.... Syntes helt sikkert det er noget der skal tjekkes op på....

Kram til jer.....

JA, god idé - jeg får tjekket det så hurtigt som mulig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.