Er mit barn ked af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Malene84

Ni-ko-li-ne skriver:

han kan have væske i ørerne jo.... få ham hellere tjekket, så i har ro i sindet...

måske skal han have alm. MME og så en flaske syrnet?

ja præcis... tror vi går tilbage til NAN og så giver vi én syrnet som natflaske - jeg anede ikke at man måtte give dem begge dele. Troede man sku holde sig til én form for mme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske han har lidt vædske i ørene som trykker så han dels pylrer mere og dels ikke hører så godt?

Jonte pludrer en del og er begyndt at komme med nogle skingre hvin og gurglelyde... Til gengæld er han ikke nær så dygtig til at ligge på maven som dine underskønne unger

Anmeld

22. august 2010

Malene84

tinasmor skriver:

ja enig, hvis han flere gange ikke reagere hvis I klapper højlydt ved siden af ham eller lign. så ville jeg også få ham tjekket. Skal dog lige siges at da min søster var lille. havde min mor siddet flere gange bag hende og trommet løs på en gryde med en grydeske uden at få nogen reaktion, hun var vildt nervøs om hun mon var døv. Hun havde/har helt almindelig hørelse. Hun var sikkert bare ikke imponeret over den larm

hahaha det er jeg altså glad for at høre... vi sys altså også han høre udemærket når han "skal" høre, så som når tv'et er tændt. Han drejer straks hoved

Anmeld

22. august 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

Vi har faktisk være så langt ude, som at tænke at han måske ikke kan høre... og ved forskellige forsøg reagere han ikke på hverken stemmer eller klappelyde. hmmm... men ved fødslen blev de jo tjekket og de hørte begge til UG  iiihhh er forvirret

Kan han måske have væske i ørene? Eller være foran i udviklingen og tage et tigerspring?

Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have to forskellige unger og skulle kunne give dem hver sit. Så bare fordi det er så sejt du gør det

Anmeld

22. august 2010

Malene84

Rosa skriver:

Måske han har lidt vædske i ørene som trykker så han dels pylrer mere og dels ikke hører så godt?

Jonte pludrer en del og er begyndt at komme med nogle skingre hvin og gurglelyde... Til gengæld er han ikke nær så dygtig til at ligge på maven som dine underskønne unger

hahha ja det er herligt, tristan kan også komme med nogle skrig af glæde, så vi bliver lidt i tvil om det er en gris eller et barn vi har fået  og ja det ska helt sikkert tjekkes så hurtig som muligt. ÅH den kære mavetræning..  vi øver og øver - vor herre til hest... nu kan de det begge to, men vi kommer sådan set ikke rigtig videre. hehe

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

Malene84 skriver:

ja helt sikkert!!! du har ret, vi kommer til at sammenligne - og ved godt at vi ikke må, bare rigtig svært ikke at gøre det. Jeg ringer til min sp som det første i morgen....

det kan man ikke lade være med. Det kommer vi da også til med vores barn nr 2. Sådan er det bare. Men ja hellere få det tjekket og så få at vide at han måske er lidt langsommere eller bare har en helt anden personlighed som er mere tilbageholden. Knus

Anmeld

22. august 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

ja præcis... tror vi går tilbage til NAN og så giver vi én syrnet som natflaske - jeg anede ikke at man måtte give dem begge dele. Troede man sku holde sig til én form for mme

jeg ved det ikke... men jeg tror godt man må bruge syrnet og alm:0)

Anmeld

22. august 2010

Malene84

mor_sabina skriver:

Kan han måske have væske i ørene? Eller være foran i udviklingen og tage et tigerspring?

Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at have to forskellige unger og skulle kunne give dem hver sit. Så bare fordi det er så sejt du gør det

årh tusind tak  det er sgu også lidt hårdt for tiden... Jeg føler at jeg ikke kan nå dem begge to på samme måde!!! HADER DET!!!

ja det kan sagtens være et tigerspring, men så er det nok fordi de er bagud  tror det er det de burde have haft omkring 12uger (de er 15 uger nu)!!

Anmeld

22. august 2010

Sara.

Nu har jeg ikke lige læst svarene, så undskyld hvis jeg gentager... men;

Bare husk at børn er forskellige udvikler sig forskeklligt, interessere sig for forskellige ting, har forskellige personligheder

Jeg kan forestille mig at man nemt kommer til at sammenligne når man har to lækre unger der er lige gamle Gør jeg også selv, altså med Nor på 4 mdr og Lærke på snart 3 år (kigger i hendes bog).

Ligesom det er forskellight hvor meget voksne snakker så er det også forskelligt med børn

Men I kan jo for en sikkerhedsskyld få tjekket hans øre...

mvh sara

Anmeld

22. august 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

årh tusind tak  det er sgu også lidt hårdt for tiden... Jeg føler at jeg ikke kan nå dem begge to på samme måde!!! HADER DET!!!

ja det kan sagtens være et tigerspring, men så er det nok fordi de er bagud  tror det er det de burde have haft omkring 12uger (de er 15 uger nu)!!

Hmm er det 19 uger det næste hedder, for det kan jeg huske var slemt her og varede næsten 6 uger pyhhh

Kan simpelthen slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt, men kan kun nikke genkendende til hvor hårdt det kan være når man bare ikke forstår deres tegn. Og når man så har to og de reagerer forskelligt puha.

Men få da et tjek ved ørelægen så i kan udelukke det. Du kan ligeså godt ringe direkte til ørelægen for lægerne vil alligevel ikke måle tryk. Jeg var igennem 4 læger før jeg selv ringede til ørelægen og han sagde godt du kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.