For s**** da :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Maise

TrineLærke skriver:

Uhhhhhhh jeg er så glad glad glad  
Det har været en fantastisk uge med Lærke <3 

En normalt uge ville hun have haft 50-60 serier - men i denne uge - 7 sølle serier og de er meget små og milde 2 mandag, 3 onsdag, 2 fredag Og nu igen har hun været anfaldsfri i 2 døgn  

Det er så fantastisk - hun snakker og snakker og vi er altså overbevist om at hun siger "Mooooooar" og "Aaaaaaaaaar" (Far)  

Og hendes højre arm, som hun næsten aldrig har brugt - bruger hun nu og tager fat i hendes hænder Arrrrrh jeg ELSKER at hun har det så godt  

Ja ja jeg plabre løs - men jeg er så glad Hold op - de sidste 10 måneder har næsten været ren helvede, men lige denne uge kunne ikke komme bedre Vi skal til Sjælland på torsdag og glæder mig til at fortælle dem hvordan det er gået  

Juble sammen med mig

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII så er der er da bare et kæmpe håb. Hvor er det skønt. hold os endelig opdateret med hvordan det går.

kæmpe

Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Lone Jakobsen

TrineLærke skriver:

Det ved vi ikke helt endnu - men vi håber Vi skal til kontrol på sjælland igen i oktober, så der regner vi med at snakke med dem

jeg krydser i hvertfald alt for jer og ved at vi er mange der tænker på jeres lille pige

Anmeld

29. august 2010

Ann.

Maise skriver:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII så er der er da bare et kæmpe håb. Hvor er det skønt. hold os endelig opdateret med hvordan det går.

kæmpe

Maise

Tak det skal jeg endelig gøre

Anmeld

29. august 2010

Ann.

nutche skriver:

jeg krydser i hvertfald alt for jer og ved at vi er mange der tænker på jeres lille pige

Tak skal du have - det er dejligt at der er så mange glade folk som støtter os  

Anmeld

29. august 2010

Maise

TrineLærke skriver:

Tak det skal jeg endelig gøre

vil lige sige dig at jeg har haft en kollega som har levet på denne kost meget af sit liv og har et job som sygeplejerske. hendes anfald var også ekstremt få og sidst jeg talte med ghende havde hun ikke haft et i over 1/2 år. Men ved ikke hvad type epilepsi hun har.

Anmeld

29. august 2010

Ann.

Maise skriver:

vil lige sige dig at jeg har haft en kollega som har levet på denne kost meget af sit liv og har et job som sygeplejerske. hendes anfald var også ekstremt få og sidst jeg talte med ghende havde hun ikke haft et i over 1/2 år. Men ved ikke hvad type epilepsi hun har.

Med den modificerede?

For den traditionelle ketogen diæt er ikke en man kan være på i mange år

Men det er da super dejligt at det er længe siden hun har haft anfald

Anmeld

29. august 2010

Ann.

Maise skriver:

Med den modificerede?

Anmeld

30. august 2010

Maise

TrineLærke skriver:

Med den modificerede?

uha aner det ikke. ved bare da jeg spurgte hende hvad hun spiste at hun spiste den diæt. men hvr længe hun lige har spist den,´aner jeg ikke. den har ihvertfald hjulpet. men hun må kun arbejde dag og tidlig aftenvagter ( ingen natjobs)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.