For s**** da :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

twinboys

TrineLærke skriver:

Du har helt ret - bare det at hun bruger sin højre hånd lidt er en stor sejr for os! Virkelig - jeg næsten hopper og danser herhjemme

Så forstående...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Dansker I Holland

Ej hvor er det bare skønt søde Og sikke da godt for jeres lille pige Smiler... er SÅ glad på jeres vegne jubler i vilden sky

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anmeld

22. august 2010

klmf

Dyyyyyyyyyygtig Lærke! Hvor er det bare lækkert for jer. Nyd det

Anmeld

22. august 2010

Ann.

Tak piger - det er dejligt at have nogle at juble med

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

ååårh hvor lyder det bare skønt!!!! Der er ikke noget bedre end når ens barn bare trives og især hvis det har haft det rigtig skidt. Knuuus til dig!

Anmeld

22. august 2010

Moar'en

TrineLærke skriver:

Uhhhhhhh jeg er så glad glad glad  
Det har været en fantastisk uge med Lærke <3 

En normalt uge ville hun have haft 50-60 serier - men i denne uge - 7 sølle serier og de er meget små og milde 2 mandag, 3 onsdag, 2 fredag Og nu igen har hun været anfaldsfri i 2 døgn  

Det er så fantastisk - hun snakker og snakker og vi er altså overbevist om at hun siger "Mooooooar" og "Aaaaaaaaaar" (Far)  

Og hendes højre arm, som hun næsten aldrig har brugt - bruger hun nu og tager fat i hendes hænder Arrrrrh jeg ELSKER at hun har det så godt  

Ja ja jeg plabre løs - men jeg er så glad Hold op - de sidste 10 måneder har næsten været ren helvede, men lige denne uge kunne ikke komme bedre Vi skal til Sjælland på torsdag og glæder mig til at fortælle dem hvordan det er gået  

Juble sammen med mig

Hvor er det bare fantastisk.

Anmeld

29. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det er bare så godt at høreHar fulgt lidt med i din sørgelige historie,og får næsten tårer i øjnene når jeg ser dit søde profil billede med Lærke.Det er så godt et billede,og hun er bare så sød.Hvor er verden dog uretfærdig.

Men nej,hvor var det bare et dejligt indlæg,jeg krydser fingre for at et mirakel er sket

Knus til dig og dejlige,lille Lærke

Anmeld

29. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder da bare super skønt søde. Håber hun fortsat vil have det bedre. Knus.

Anmeld

29. august 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er det bare fantastisk at læse om. det gør mig bare så glad på jeres vegne. kender ikke til diæten, hvor har i fået ideen fra?

Anmeld

29. august 2010

Ann.

nutche skriver:

åh hvor er det bare fantastisk at læse om. det gør mig bare så glad på jeres vegne. kender ikke til diæten, hvor har i fået ideen fra?

Det er igennem epilepsi hospitalet Filadelfia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.