Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhhhhhh jeg er så glad glad glad Det har været en fantastisk uge med Lærke <3 En normalt uge ville hun have haft 50-60 serier - men i denne uge - 7 sølle serier og de er meget små og milde 2 mandag, 3 onsdag, 2 fredag Og nu igen har hun været anfaldsfri i 2 døgn Det er så fantastisk - hun snakker og snakker og vi er altså overbevist om at hun siger "Mooooooar" og "Aaaaaaaaaar" (Far) Og hendes højre arm, som hun næsten aldrig har brugt - bruger hun nu og tager fat i hendes hænder Arrrrrh jeg ELSKER at hun har det så godt Ja ja jeg plabre løs - men jeg er så glad Hold op - de sidste 10 måneder har næsten været ren helvede, men lige denne uge kunne ikke komme bedre Vi skal til Sjælland på torsdag og glæder mig til at fortælle dem hvordan det er gået Juble sammen med mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare super fantastisk...
Hvor er det dejligt hun har fået det bedre og at der er så stor fremgang!
KÆMPE og herfra!
Ej, hvor er det bare fantastisk og læse, og en hel uge! Hold da op - der er da slet ikke noget at sige til at du er på lyserøde skyer og super glad.
for fortsat fremgang, og jubler sammen med dig
TrineLærke skriver: Uhhhhhhh jeg er så glad glad glad Det har været en fantastisk uge med Lærke <3 En normalt uge ville hun have haft 50-60 serier - men i denne uge - 7 sølle serier og de er meget små og milde 2 mandag, 3 onsdag, 2 fredag Og nu igen har hun været anfaldsfri i 2 døgn Det er så fantastisk - hun snakker og snakker og vi er altså overbevist om at hun siger "Mooooooar" og "Aaaaaaaaaar" (Far) Og hendes højre arm, som hun næsten aldrig har brugt - bruger hun nu og tager fat i hendes hænder Arrrrrh jeg ELSKER at hun har det så godt Ja ja jeg plabre løs - men jeg er så glad Hold op - de sidste 10 måneder har næsten været ren helvede, men lige denne uge kunne ikke komme bedre Vi skal til Sjælland på torsdag og glæder mig til at fortælle dem hvordan det er gået Juble sammen med mig
Tillykke med fremgangen, og lad os da håbe hendes humør og fremgang er kommet for at blive. Rigtig mange gange held og lykke og herfra
Tak alle sammen
Det er jo helt vildt - tror virkelig på at den diæt virker nu (ketogen-diæt)
Åh hvor er det dejligt!!!!! Så fantastisk for jer at opleve, at det går bedre!
Kæmpe kram og håb om at det fortsat går fremad
kæmpe herfra.. hvor er det bare dejligt.. får lyst til at sende jer et
Åhhh tuder helt kender den følelse og ja det er ikke til at få de hænder ned igen og behold dem endelig oppe rigtig længe...
Det er såå stort...
Sådan er det med børn med særlige behov... og vi som forældre ser de små lyse sider 20 gange så meget end andre forældre med alm. børn... Og det går 10000000 % lige ind i vores moderhjerter...
Hurra siger jeg bare...
Majbritt
twinboys skriver: Åhhh tuder helt kender den følelse og ja det er ikke til at få de hænder ned igen og behold dem endelig oppe rigtig længe... Det er såå stort... Sådan er det med børn med særlige behov... og vi som forældre ser de små lyse sider 20 gange så meget end andre forældre med alm. børn... Og det går 10000000 % lige ind i vores moderhjerter... Hurra siger jeg bare... Majbritt
Du har helt ret - bare det at hun bruger sin højre hånd lidt er en stor sejr for os! Virkelig - jeg næsten hopper og danser herhjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128