Anonym skriver:
Ja vi er også en del i klassen som der har lidt problemer..
Men jeg kæmper, vil ikke opgive igen, nu skal det bare lykkes!
Men ja kan kun give dig ret i at der er mange der har svært ved at sige det højt, og jeg er så en af dem!! Men skal snart have en samtale med min lære og der vil jeg fortælle hende det hele...
I skolen har jeg også vildt svært ved engelsk.. jeg hader det, og jeg kan simpelthen sætte mig til at græde hvis jeg VED at jeg skal op og evt fremlægg enoget eller hvis vi havde fået en opgave for som vi skiftes til at fortælle, så kunne jeg snilt tage en friblok der så jeg ikke skulle sige noget..
jeg sagde det så til læreren og sagde det som det var, og hun var helt ok med at jeg kun skulle sige noget hvis jeg havde lyst, og det første halve år sagde jeg stort set ingenting, men da det halve år så var gået var jeg egentlig ok med det, og begyndte selv at række hånden op.. ikke for at sige helt vildt meget, men lidt, hvilket var et KÆMPE skridt for mig! så sig det til læreren det hjælper altså! Jeg vil 4 til hf eksamen... wuhuuuu !
men jeg var så ikke genert overfor andre og fortælle hvordan jeg havde dte, og alle sagde det var noget pjat og jeg sagtens kunne, men jeg havde det enormt dårligt med det - men respekten fra læreren hjalp mig!
Held og lykke.. Det er sgu hårdt sådan noget!
Anmeld