Vuc og lekiter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

incognito

Anonym skriver:

Ja det er det. Men bare sværet nogen gange, når man ikke forstår det, og ikke føler det giver nogen mening! Men det gør det nok når jeg har forstået det rigtigt..

Nej ved godt jeg ikke skal skamme mig, men det har jeg aldtid gjort, men er sikker på jeg ikke er den eneste der har dette problem!

Da jeg tog 10. klasse på et halvt år her før sommerferien på VUC, var der også mange der døjede med grammatikken.

Nogle tør bare ikke sige det højt, hvilket så ødelægger deres chancer for at få hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Anonym trådstarter

incognito skriver:

Da jeg tog 10. klasse på et halvt år her før sommerferien på VUC, var der også mange der døjede med grammatikken.

Nogle tør bare ikke sige det højt, hvilket så ødelægger deres chancer for at få hjælp

Ja vi er også en del i klassen som der har lidt problemer..
Men jeg kæmper, vil ikke opgive igen, nu skal det bare lykkes!

Men ja kan kun give dig ret i at der er mange der har svært ved at sige det højt, og jeg er så en af dem!! Men skal snart have en samtale med min lære og der vil jeg fortælle hende det hele...

Anmeld

23. august 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

Ja vi er også en del i klassen som der har lidt problemer..
Men jeg kæmper, vil ikke opgive igen, nu skal det bare lykkes!

Men ja kan kun give dig ret i at der er mange der har svært ved at sige det højt, og jeg er så en af dem!! Men skal snart have en samtale med min lære og der vil jeg fortælle hende det hele...

I skolen har jeg også vildt svært ved engelsk.. jeg hader det, og jeg kan simpelthen sætte mig til at græde hvis jeg VED at jeg skal op og evt fremlægg enoget eller hvis vi havde fået en opgave for som vi skiftes til at fortælle, så kunne jeg snilt tage en friblok der så jeg ikke skulle sige noget..

jeg sagde det så til læreren og sagde det som det var, og hun var helt ok med at jeg kun skulle sige noget hvis jeg havde lyst, og det første halve år sagde jeg stort set ingenting, men da det halve år så var gået var jeg egentlig ok med det, og begyndte selv at række hånden op.. ikke for at sige helt vildt meget, men lidt, hvilket var et KÆMPE skridt for mig! så sig det til læreren det hjælper altså! Jeg vil 4 til hf eksamen... wuhuuuu ! men jeg var så ikke genert overfor andre og fortælle hvordan jeg havde dte, og alle sagde det var noget pjat og jeg sagtens kunne, men jeg havde det enormt dårligt med det - men respekten fra læreren hjalp mig!

Held og lykke.. Det er sgu hårdt sådan noget!

Anmeld

24. august 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

I skolen har jeg også vildt svært ved engelsk.. jeg hader det, og jeg kan simpelthen sætte mig til at græde hvis jeg VED at jeg skal op og evt fremlægg enoget eller hvis vi havde fået en opgave for som vi skiftes til at fortælle, så kunne jeg snilt tage en friblok der så jeg ikke skulle sige noget..

jeg sagde det så til læreren og sagde det som det var, og hun var helt ok med at jeg kun skulle sige noget hvis jeg havde lyst, og det første halve år sagde jeg stort set ingenting, men da det halve år så var gået var jeg egentlig ok med det, og begyndte selv at række hånden op.. ikke for at sige helt vildt meget, men lidt, hvilket var et KÆMPE skridt for mig! så sig det til læreren det hjælper altså! Jeg vil 4 til hf eksamen... wuhuuuu ! men jeg var så ikke genert overfor andre og fortælle hvordan jeg havde dte, og alle sagde det var noget pjat og jeg sagtens kunne, men jeg havde det enormt dårligt med det - men respekten fra læreren hjalp mig!

Held og lykke.. Det er sgu hårdt sådan noget!

Ja jeg hader ogs engelsk - har dog aldrig haft så meget af det i folkeskolen...

Men fedt at du gik til din lærer og hun så forstod dig - det gjorde min dansklærer ikke - men kunne heller ikke enes med hende på nogen måde, i hendes øjne var jeg var til besvær!!

Jeg håber at min lærer er lige så forståelig, som din lærer var!

Når jeg ved jeg skal sige noget højt, bliver jeg mega vervøs, og begynder at svede helt vild meget, bestemt ikke fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.