Jeg kan sagtens se det rigtige i jeres indlæg, men vil også gerne lige pointere, at det jo ikke er sådan at jeg aædrig hjælper til! Som skrevet tidligere kunne eg aædrig drømme om at sige nej til min mormor, hvis hun spurgte om hjælp!
Mit problem ligger egentlig i, at min mor ikke foretager sig noget før vi kommer! Hun har altid et eller andet, som lige skal fikses, så snart vi kommer! Det irriterer mig!
En anden ting er, at min mor selv er skyld i mig og min mors attitude til at hjælpe! Min bror er 21 år og bor stadig hjemme! Min mor smørre mad til ham hver dag! For bare få år siden, da vi alle boede sammen måtte vi heller ikke selv skære franskbrød, øse mad op osv! Hun har gjort os til nogle meget forkælet unger! (sådan er min far også! - den gang at jeg boede hos ham fik jeg fx 500 kr for at vaske op og sådan) - hvem gider så at lave noget, hvis man ved at man kan tjene penge på det!
Jeg ved godt, at jeg lyder som en forkælet snotunge, og det er jeg nok også, men jeg er altså også sød og hjælpsom overfor andre mennesker (måske bare ikke min mor)
Anmeld