Her er så "mit" nye hus...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Vingummien

Ej, det ser da bare super hyggelig ud huset, og området ser rigtig fredeligt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Svei

Tusind tak allesammen, det giver bare så meget ro nu jeg ved hvornår jeg skal flytte, at huset er der og at jeg allerede i næste uge flytter det jeg mangler i det andet hus. Det andet hus er lejet ud pr.1 okt.

Mine forældre har giver 900.000kr for det, så det er jo en ok pris...min søster bor i nummer 22, mine forældre nummer 8 og jeg i nummer 11... naboerne driller min far lidt...

Anmeld

21. august 2010

mariamiss6

nej hvor ser det også fint ud, og det lyder da som om der er rigeligt med plads og muligheder for jer jeg synes det er dejligt for jer.... Tillykke med det

Anmeld

21. august 2010

lion

Eva. skriver:

Tusind tak allesammen, det giver bare så meget ro nu jeg ved hvornår jeg skal flytte, at huset er der og at jeg allerede i næste uge flytter det jeg mangler i det andet hus. Det andet hus er lejet ud pr.1 okt.

Mine forældre har giver 900.000kr for det, så det er jo en ok pris...min søster bor i nummer 22, mine forældre nummer 8 og jeg i nummer 11... naboerne driller min far lidt...

Hvor er et bare et lækkert hus

Anmeld

21. august 2010

3xM

ser hygsomt ud glæder mig til at se flere billeder

Anmeld

21. august 2010

Chalala85

Det ser da super lækkert ud!! Tillykke med det søde Eva, håber det er med til at skabe ro i familien og en god start på en ny dejlig begyndelse

Anmeld

21. august 2010

smokin

Dejligt hus skatter! Glæder mig til du inviterer os!

Anmeld

21. august 2010

B&J

tillykke med det dejlige hus... det ser rigtigt hyggeligt ud

Anmeld

21. august 2010

saxa

Ejj hvor ser det hyggeligt og idyllisk ud.. Perfekt beliggenhed lyder det til, med klassekammerater, skole, indkøb, forældre og søster tæt på.. Dekligt det giver ro for dig, at det er på plads nu.. Håber i bliver rigtig glade for det.. Flytter du alene ind, eller? Glæder mig til at se billeder indvendigt, hvis du vil dele dem med os..

Anmeld

22. august 2010

slettet_7530

Dejligt tillykke med det, det må da være fantastisk at kunne bo i hus som alenemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.