Her er så "mit" nye hus...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Svei

Mit lille hyggelige hus, på samme vej som mine forældre og søster bor på....der er 90m2 ovenpå hvor der er to værelser, stue, spisekøkken, bryggers, gang og to toiletter med bad i det ene. 75m2 høj beboelig kælder...hvor der er toilet, to store værelser, grovkøkken og gang med skabe....udover er der udestue, garage på 80m2...og en hyggelig have og så er vores nabo en pige som går i den klasse Bertram lige er startet i....så nu er det hele ved at falde på plads.

Skole er 1km væk og butikker er tæt på...5 min. gang til centrum.

Jeg glæder mig så meget...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

BinaMor

tillykke med huset! det ser lækkert ud

Anmeld

21. august 2010

bullerbassen

Tillykke med huset .. Det ser fint ud ......

Anmeld

21. august 2010

HelleBelle

Ej sikket fint lille hus, det lyder som om det er rigtig godt indrettet med de rum i behøver. Tillykke med det og at der kommer ro på

Kan godt forstå du glæder dig

Knus

helle.

Anmeld

21. august 2010

Svei

Tak I tre... det kan blive rigtig hyggeligt, men der skal males en masse og rives ned og hives ud, men det må jo komme med tiden...er bare så lykkelig for at kunne bo i hus frem for at finde en lejlighed og så har jeg mine forældre tæt på, ellers ville min verden slet ikke hænge sammen lige nu...men er sikker på det nok skal blive godt..

Anmeld

21. august 2010

Sabrina2014

Eva. skriver:

Tak I tre... det kan blive rigtig hyggeligt, men der skal males en masse og rives ned og hives ud, men det må jo komme med tiden...er bare så lykkelig for at kunne bo i hus frem for at finde en lejlighed og så har jeg mine forældre tæt på, ellers ville min verden slet ikke hænge sammen lige nu...men er sikker på det nok skal blive godt..

Det ser rigtig sødt ud udefra! Håber der kommer billeder fra inden i, når det er klart :-)

Anmeld

21. august 2010

Svei

SabrinaL skriver:

Det ser rigtig sødt ud udefra! Håber der kommer billeder fra inden i, når det er klart :-)

Det kan du tro...tager en masse før og efter billeder af det... skal nok blive godt, selvom min store søn ikke er meget for at flytte med....manden og konen der bor der var mien forældres venner...manden døde efter kortere tids sygdom af kræft over i huset og ja...det påvirker ham ret meget men mon ikke maling og vores møbler gør en forskel.

Anmeld

21. august 2010

Sabrina2014

Eva. skriver:

Det kan du tro...tager en masse før og efter billeder af det... skal nok blive godt, selvom min store søn ikke er meget for at flytte med....manden og konen der bor der var mien forældres venner...manden døde efter kortere tids sygdom af kræft over i huset og ja...det påvirker ham ret meget men mon ikke maling og vores møbler gør en forskel.

Ah ja... Jo, jeg tror helt sikkert at det hjælper at maling og møbler ind, og sætter jeres personlige præg :-)

Anmeld

21. august 2010

Svei

SabrinaL skriver:

Ah ja... Jo, jeg tror helt sikkert at det hjælper at maling og møbler ind, og sætter jeres personlige præg :-)

Netop..har dets elv mærkeligt med det...de flyttede ind i det hus 3 mdr. efter mine forældre flyttede ind i deres hus lige over for...jeg var 4 år da jeg flyttede herop så er jo vokset op med dem som genbo og nu skal jeg pludselig bo der...

Anmeld

21. august 2010

Sabrina2014

Eva. skriver:

Netop..har dets elv mærkeligt med det...de flyttede ind i det hus 3 mdr. efter mine forældre flyttede ind i deres hus lige over for...jeg var 4 år da jeg flyttede herop så er jo vokset op med dem som genbo og nu skal jeg pludselig bo der...

Ja, tror også jeg ville ha det lidt mystisk så... ^^ Men nu har jeg læst lidt rundt omkring hvad du har skrevet i forskellige debatter, og læst omkring din situation, så .. det er jo helt klart det bedste du gør, men .. hvis man kan sige det sådan 'må man tage det sure, med det søde', men tror helt sikkert at det hjælper for jer alle når I kommer dertil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.