Her er så "mit" nye hus...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Astrid P

Wow, det ser hyggeligt ud, Eva. Og lækkert med masser af plads... Tillykke med det! Nu har jeg ikke fulgt så meget med på det sidste, men det lyder på nogle af de andre svar som om du har haft en turbulent periode - håber du er okay, og at alt udvikler sig til det bedre...

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Svei

Astrid P skriver:

Wow, det ser hyggeligt ud, Eva. Og lækkert med masser af plads... Tillykke med det! Nu har jeg ikke fulgt så meget med på det sidste, men det lyder på nogle af de andre svar som om du har haft en turbulent periode - håber du er okay, og at alt udvikler sig til det bedre...

KH Astrid

Tusind tak.... jeg håber også på at det nok skal blive godt...Det har været en rigtig dum periode, men nu er jeg da på den anden side og nu kan jeg se frem og glæde mig til ro på for mine unger...men har godt nok været en træg en...

Rigtig dejlig lørdag til dig og dine..

Anmeld

21. august 2010

Enayia

Tillykke med huset! Det er rigtig flot! håber i falder godt til!

Anmeld

21. august 2010

Mette+Mathias

Eva. skriver:

Mit lille hyggelige hus, på samme vej som mine forældre og søster bor på....der er 90m2 ovenpå hvor der er to værelser, stue, spisekøkken, bryggers, gang og to toiletter med bad i det ene. 75m2 høj beboelig kælder...hvor der er toilet, to store værelser, grovkøkken og gang med skabe....udover er der udestue, garage på 80m2...og en hyggelig have og så er vores nabo en pige som går i den klasse Bertram lige er startet i....så nu er det hele ved at falde på plads.

Skole er 1km væk og butikker er tæt på...5 min. gang til centrum.

Jeg glæder mig så meget...

Det ser rigtig dejligt ud, tillykke med det!!

Da vi skulle have vores det første barn, fik vi en lejlighed som lå 2 etager ovenover den lejlighed som min oldemor og oldefar havde boet i, i over 30 år (og altså hele mit liv, jeg var 21) - og de første par gange vi gik ind i den, var det meget underligt for mig og for resten af familien, - da det jo lignede deres, - men da der først blev malet og vi flyttede ind, var der ingen som tænkte over det mere, og sådan bliver det garanteret også for jer

Anmeld

21. august 2010

Christina.78

21. august 2010

trunte89

Ey hvor ser det dog bare rigtig hyggeligt ud! Tillykke med det. Håber, at I falder godt til der

Anmeld

21. august 2010

N&J

Det er da et hyggeligt hus.. kan godt forstå du er glad.. er det hele faldet til ro???

Anmeld

21. august 2010

Nemesis

aii Eva det ser da bare SÅ fint ud! DEt bliver da kanon, når i først har malet det og gjort det i vil have.

Og husk på. når i har malet, gjort ved så har i sat præg på huset og så er det jo JERES og ikke genboens.

Det bliver da dejligt at komme tæt på dine forældre og jeg er sikker på alle drengene nok skal falde til. Især når de mærker du bliver tryg, glad og hverdagen fungerer.

Knus Sisse

Anmeld

21. august 2010

anna-jonas

Tillykke med det nye hus. Det ligner den rene idyl..............og skal nok bringe lykke og ro over din lille familie. Lad din store knægt vælge værelse først................og fortæl ham, at i ALLE ældre huse, har der været mennesker der døde. Døden er jo en del af livet............og tænk, at jeres gamle genbo har været så glad for huset, at han valgte at være i det, helt til det sidste. Somme tider skal tingene vendes om, for de unge mennesker..................

Mette

Anmeld

21. august 2010

CamillaSoefelt

Eva. skriver:

Mit lille hyggelige hus, på samme vej som mine forældre og søster bor på....der er 90m2 ovenpå hvor der er to værelser, stue, spisekøkken, bryggers, gang og to toiletter med bad i det ene. 75m2 høj beboelig kælder...hvor der er toilet, to store værelser, grovkøkken og gang med skabe....udover er der udestue, garage på 80m2...og en hyggelig have og så er vores nabo en pige som går i den klasse Bertram lige er startet i....så nu er det hele ved at falde på plads.

Skole er 1km væk og butikker er tæt på...5 min. gang til centrum.

Jeg glæder mig så meget...

Nøj hvor ser det lækkert ud... Hvad koster sådan en sag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.