Billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Weee NU kan jeg også være med (øhm så blev der vist også dømt spam )

Som I kan se er det hårdt for Annika at starte i børnehave - hun plejer ALDRIG at falde i søvn andre steder end i sin seng...men det er godt nok sket ofte siden hun startede i børnehaven, at hun lige pludselig er faldet i søvn midt i alting, det bette pus

Billedet af Lina i barnevognen og af Annikas fødder har Annika selv taget - det er virkelig sjovt at se de billeder hun tager, for man kan virkelig se verden fra hendes synsvinkel...

Århhh hvor er de da skønne de tøser!

Jeg er overrasket over at Liva kun er faldet i søvn en enkelt gang efter børnehaven..... men nu ved jeg egentlig heller ikke hvor længe hun sover dernede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hold da op mand! Jeg ved ikke om det er håret eller tøjet eller hvad det er, men Bianca ser pludselig så stor ud!

Mon ikke det er fordi hendes bølgede hår er slået ud?
Hun plejer jo NÆSTEN altid at have håret sat tilbage i en hestehale eller lignende..... Måske det kan gøre en forskel på, at hun ser større ud?   

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Weee NU kan jeg også være med (øhm så blev der vist også dømt spam )

Som I kan se er det hårdt for Annika at starte i børnehave - hun plejer ALDRIG at falde i søvn andre steder end i sin seng...men det er godt nok sket ofte siden hun startede i børnehaven, at hun lige pludselig er faldet i søvn midt i alting, det bette pus

Billedet af Lina i barnevognen og af Annikas fødder har Annika selv taget - det er virkelig sjovt at se de billeder hun tager, for man kan virkelig se verden fra hendes synsvinkel...

Sikke en masse gode billeder.
Og NÅÅÅÅRHHH hvor er det sødt - Lille søde trætte, trætte Annika 

Anmeld

25. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Mon ikke det er fordi hendes bølgede hår er slået ud?
Hun plejer jo NÆSTEN altid at have håret sat tilbage i en hestehale eller lignende..... Måske det kan gøre en forskel på, at hun ser større ud?   

Jo det kan godt være det er det...

Anmeld

25. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Så fik jeg endelig manden til at tømme mobilen,så jeg også kan være med.Måtte altså også lige dele et videoklip af min lille gå-mand med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2010

Pernilleh

Øv,kan ikke lægge videoklip ind.Nå,det må undværes så

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Så fik jeg endelig manden til at tømme mobilen,så jeg også kan være med.Måtte altså også lige dele et videoklip af min lille gå-mand med jer

Skønne unge...

Hvor har i kigget på bunkers henne?

Anmeld

25. august 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Skønne unge...

Hvor har i kigget på bunkers henne?

Mange tak

I Frederikshavn...mine forældre har sommerhus deroppe,så der tager barn og mand tit op,mens jeg bliver hjemme med 15½ år gammel,døv,blind hundMen det er nu meget rart,imponerende hvad man kan nå på sådan weekend alene

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Mange tak

I Frederikshavn...mine forældre har sommerhus deroppe,så der tager barn og mand tit op,mens jeg bliver hjemme med 15½ år gammel,døv,blind hundMen det er nu meget rart,imponerende hvad man kan nå på sådan weekend alene

Årh hehe...

Tror ikke vi har kigget på bunkers der... det var da lige til en weekend tur engang...

Anmeld

25. august 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Årh hehe...

Tror ikke vi har kigget på bunkers der... det var da lige til en weekend tur engang...

Ja,og så kan I jo lige besøge os på vejen,lyder rigtig hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.