Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og hold kæft Liva er lækker på det sidste billede!!! SMukke unge!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: og hold kæft Liva er lækker på det sidste billede!!! SMukke unge!
Jeg synes pludselig hun ser så stor ud!!!En lille håndværker chick
TbCp skriver: Jeg synes pludselig hun ser så stor ud!!!En lille håndværker chick
Ja det tænkte jeg også!!!! Og så lang tid siden er det da heller ikke siden jeg så hende! HIhi
michella80 skriver: Ja det tænkte jeg også!!!! Og så lang tid siden er det da heller ikke siden jeg så hende! HIhi
Nej det kan man ikke ligefrem sige
Men tror også tit det afhænger lidt af det tøj hun har på
TbCp skriver: Nej det kan man ikke ligefrem sige Men tror også tit det afhænger lidt af det tøj hun har på
ja det kan da godt være! Nogle gange kigger jeg også på Carla og tænker: Hold op hvor er du bare stor!!! Min store pige!!!!
michella80 skriver: ja det kan da godt være! Nogle gange kigger jeg også på Carla og tænker: Hold op hvor er du bare stor!!! Min store pige!!!!
Hehe.. ja det er ikke ligefrem små babyer vi har os længere.... desværre/heldigvis
TbCp skriver: Hehe.. ja det er ikke ligefrem små babyer vi har os længere.... desværre/heldigvis
nej det er det ikke. Det er nok også derfor jeg er pisse skruk, men det må vente..
Jeg smider lige et billede mere af Liva.
Hun har været i kælderen og hjælpe far her til morgen/formiddag.... på sin helt egen måde
Jeg starter lige en billederunde Liva har hjulpet far på det nye badeværelse idag... synes hun har ret godt styr på den hammer
Jeg starter lige en billederunde
Liva har hjulpet far på det nye badeværelse idag... synes hun har ret godt styr på den hammer
Jeg ELSKER det sidste foto af hende. Uujjh hvor er hun BARE en smuksak
TbCp skriver: Det har du Men det er et Samsung (Cmos 6,4 mega pixel) rigtigt lækkert kamera/videokamera
Det har du
Men det er et Samsung (Cmos 6,4 mega pixel) rigtigt lækkert kamera/videokamera
se, jeg fornemmede at jeg havde spurgt dig allerede! jeg er vist ved at blive gammel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128