Billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

TbCp

Milka skriver:

se, jeg fornemmede at jeg havde spurgt dig allerede! jeg er vist ved at blive gammel

Ajj ikke gammel.... jeg plejer at bruge ammehjerne... er sikker på man kan bruge den lang tid endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Milka

TbCp skriver:

Ajj ikke gammel.... jeg plejer at bruge ammehjerne... er sikker på man kan bruge den lang tid endnu!

ammehjerne, havde jeg helt glemt!

Anmeld

23. august 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Dejlige tøser!

Freja ser bare kæææmpe ud ved siden af Silja

Det er hun også - det kan godt være hun kun er 1½ men hun bruger str. 92 (98 i bodyer) og vejer omkring 13 kg, så hun er ikke en lille pige. Hun slægter sin 2 meter høje far på.

Desværre har hun også fars fødder - hun bruger nu str 24...

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Det er hun også - det kan godt være hun kun er 1½ men hun bruger str. 92 (98 i bodyer) og vejer omkring 13 kg, så hun er ikke en lille pige. Hun slægter sin 2 meter høje far på.

Desværre har hun også fars fødder - hun bruger nu str 24...

Ja hold da op hun bliver en høj pige!

Men højde og vægt ser da ud til at følges helt fint 

Anmeld

23. august 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Ja hold da op hun bliver en høj pige!

Men højde og vægt ser da ud til at følges helt fint 

Ja, hun har sin helt egen kurve over den "officielle" og den følger hun efter en snor - jeg tror dog hun har tabt sig en smule efter hun er kommet i VS, men det gør ikke noget. Det er nok fordi hun ikke står stille ret lang tid af gangen dernede. Der er jo ting der skal undersøges.

Jeg har bare lagt mærke til at hun har hænge-ble i ret mange af sine bukser efterhånden.

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Ja, hun har sin helt egen kurve over den "officielle" og den følger hun efter en snor - jeg tror dog hun har tabt sig en smule efter hun er kommet i VS, men det gør ikke noget. Det er nok fordi hun ikke står stille ret lang tid af gangen dernede. Der er jo ting der skal undersøges.

Jeg har bare lagt mærke til at hun har hænge-ble i ret mange af sine bukser efterhånden.

Hængeble hehe

Men ja der bliver godt nok brændt krudt af.... det kan vi også mærke her...

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

Nu vil jeg gerne være med.... Her er lidt fra idag, den 24 august 2010

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Nu vil jeg gerne være med.... Her er lidt fra idag, den 24 august 2010

Hold da op mand! Jeg ved ikke om det er håret eller tøjet eller hvad det er, men Bianca ser pludselig så stor ud!

Anmeld

25. august 2010

Ida.

Weee NU kan jeg også være med (øhm så blev der vist også dømt spam )

Som I kan se er det hårdt for Annika at starte i børnehave - hun plejer ALDRIG at falde i søvn andre steder end i sin seng...men det er godt nok sket ofte siden hun startede i børnehaven, at hun lige pludselig er faldet i søvn midt i alting, det bette pus

Billedet af Lina i barnevognen og af Annikas fødder har Annika selv taget - det er virkelig sjovt at se de billeder hun tager, for man kan virkelig se verden fra hendes synsvinkel...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

SKØNNE skønne billeder af dine to tøser! Og hvor fedt at Annika render og tager billeder! He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.