Voldsom oplevelse (ikke for sarte sjæle!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hold da op, det var da skrækkeligt puha 

Fik helt en klump i halsen..

Men godt du er ok!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Enayia

Loppe skriver:

Jeg havde en frygtelig voldsom oplevelse den anden nat.

Jeg lå og sov, og vågnede ved at det føltes som om jeg ikke kunne få luft, som om jeg havde noget i halsen, som jeg ikke kunne synke. Jeg får en fornemmelse af at der er noget jeg skal fjerne. Jeg tager fingerne ind i munden, og hiver en meget lang orm op af min hals!!!!! (25 - 30 cm.)

Jeg gik fuldstændig i panik, og skreg og græd (hulkede) i lang tid, inden jeg besluttede mig for at ringe efter min far, som heldigvis hurtigt var hos mig.

Jeg snakkede med lægevagten, som kunne oplyse mig om at det var en spoleorm. Jeg har formentlig fået den ved at spise nogle grøntsager med jord på. Jeg er ellers meget hysterisk med køkkenhygiejne, ja og hygiejne i det hele taget. Men lægen sagde at det må have været utroligt uheldigt!

Jeg sov ikke resten af natten, og har i det hele taget utrolig svært ved at sov efter oplevelsen....

Er der andre der har haft spoleorm, som evt. vil fortælle om det?

Louise - som bare skulle ud med det...

Wow fy for pokker hvor kan jeg forstå du blev rystet og bange! Jeg ville gå fuldstændig i panik hvis det var mig!

Har ikke oplevet noget som det der før, men ville lige sende dig en tanke!

Det må have været forfærdeligt! Har du fået noget der fik det til at gå væk hvis der skulle være mere, eller hvordan?

Knus

Anmeld

21. august 2010

Ina33

Endnu en gang tak for medfølelsen. Jeg er naturligvis i ormekursbehandling, hvilket resten af familien også er.

Der er ikke stor rirsiko for at vi skulle smitte hinanden, men der er stor risiko for at vi har spist det samme, og dermed kan der være flere af os der er blevet smittet. Men indtil nu, ser det ud til at jeg kun havde den ene, og ingen andre er kommet af med nogle.

Hvis de skal kunne formere sig, skal der også både være en hun og en han, men så går det også stærkt, 200.000 æg i døgnet!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.