Voldsom oplevelse (ikke for sarte sjæle!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Ina33

Jeg havde en frygtelig voldsom oplevelse den anden nat.

Jeg lå og sov, og vågnede ved at det føltes som om jeg ikke kunne få luft, som om jeg havde noget i halsen, som jeg ikke kunne synke. Jeg får en fornemmelse af at der er noget jeg skal fjerne. Jeg tager fingerne ind i munden, og hiver en meget lang orm op af min hals!!!!! (25 - 30 cm.)

Jeg gik fuldstændig i panik, og skreg og græd (hulkede) i lang tid, inden jeg besluttede mig for at ringe efter min far, som heldigvis hurtigt var hos mig.

Jeg snakkede med lægevagten, som kunne oplyse mig om at det var en spoleorm. Jeg har formentlig fået den ved at spise nogle grøntsager med jord på. Jeg er ellers meget hysterisk med køkkenhygiejne, ja og hygiejne i det hele taget. Men lægen sagde at det må have været utroligt uheldigt!

Jeg sov ikke resten af natten, og har i det hele taget utrolig svært ved at sov efter oplevelsen....

Er der andre der har haft spoleorm, som evt. vil fortælle om det?

Louise - som bare skulle ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Dansker I Holland

Loppe skriver:

Jeg havde en frygtelig voldsom oplevelse den anden nat.

Jeg lå og sov, og vågnede ved at det føltes som om jeg ikke kunne få luft, som om jeg havde noget i halsen, som jeg ikke kunne synke. Jeg får en fornemmelse af at der er noget jeg skal fjerne. Jeg tager fingerne ind i munden, og hiver en meget lang orm op af min hals!!!!! (25 - 30 cm.)

Jeg gik fuldstændig i panik, og skreg og græd (hulkede) i lang tid, inden jeg besluttede mig for at ringe efter min far, som heldigvis hurtigt var hos mig.

Jeg snakkede med lægevagten, som kunne oplyse mig om at det var en spoleorm. Jeg har formentlig fået den ved at spise nogle grøntsager med jord på. Jeg er ellers meget hysterisk med køkkenhygiejne, ja og hygiejne i det hele taget. Men lægen sagde at det må have været utroligt uheldigt!

Jeg sov ikke resten af natten, og har i det hele taget utrolig svært ved at sov efter oplevelsen....

Er der andre der har haft spoleorm, som evt. vil fortælle om det?

Louise - som bare skulle ud med det...

Puuuha det lyder da ikke rart Tror osse jeg ville gå i panik hvis det var mig. Har heldigvis ikke oplevet det samme, men puha da... Kan godt forstå du er rystet... Fremover så husk lige at tjekke at det ikke er jord på grøntsagerne. Ikke fordi jeg siger du ikke har

Knus Sussie 27+4

Anmeld

20. august 2010

Fru Dinesen

Hold op jeg ville dø af skræk ...... 

Hmmm har aldrig prøvet det ... ville bare gi et lille klem og håber du snart kommer over det og kan sove trygt igen 

Knusss Linda der lige vil dobbel tjek alt grønt frem over 

Anmeld

20. august 2010

B&J

hold da op sikke en oplevelse håber snart du kommer over den selv om det er super svært.. mange krammer her fra

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

neeej hvor sindssygt!!! Fuck jeg var da også gået totalt i panik!!!! Puha.... Det har jeg ALDRIG hørt om!

Anmeld

20. august 2010

L.J.L

nej nej hvor f..... klamt!!! Puhh hvor synd for dig du skulle have sådan en oplevelse, jeg ville bare dø hvis det var mig!

Fremover vasker jeg ALTID mit salat til ukendelighed!!!!

Anmeld

20. august 2010

SiLiMiMa

ej, shit shit shit.... sku jeg ikke ha læst!

er bare så hys omkring min hals.....Jeg var gået fuldstændig i sort over sådan en oplevelse!!!

puha...har aldrig hørt om sådan noget - ikke i halsen i hvert fald... er den kravlet hele vejen fra maven og op i halsen??? FØJ....

stakkels dig! tænk hvis du var blevet kvalt!!

heise

Anmeld

20. august 2010

mor_sabina

Fy hvor mega klamt.. Håber du har det godt, ud over forskrækkelsen?

Har en veninde der har prøvet det samme, da hun var helt lille. Men yderst ubehageligt må det være.

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

mor_sabina skriver:

Fy hvor mega klamt.. Håber du har det godt, ud over forskrækkelsen?

Har en veninde der har prøvet det samme, da hun var helt lille. Men yderst ubehageligt må det være.

Hvem var det?

Anmeld

20. august 2010

mor_sabina

SpunkenJo skriver:

Hvem var det?

Hehe det kunne du lide at vide

Signe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.