Voldsom oplevelse (ikke for sarte sjæle!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Elvers

Det lyder som en helt igennem forfærdelig oplevelse! Du får lige sådan en herherfra!

Gik lige på sunhedsguiden og vælger lige at dele dette citat i forbindelse med spoleorm: "I ekstremt sjældne tilfælde kan levende orme ses i opkast eller kravle ud gennem næsen, hvilket kan give en stor forskrækkelse"

Puha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

SpunkenJo

mor_sabina skriver:

Hehe det kunne du lide at vide

Signe.

Stakkels Signe!!! Og trådstarter!!!

Det var dog ulækkert! Og yderst skræmmende!!

Anmeld

20. august 2010

mor_sabina

Elvers skriver:

Det lyder som en helt igennem forfærdelig oplevelse! Du får lige sådan en herherfra!

Gik lige på sunhedsguiden og vælger lige at dele dette citat i forbindelse med spoleorm: "I ekstremt sjældne tilfælde kan levende orme ses i opkast eller kravle ud gennem næsen, hvilket kan give en stor forskrækkelse"

Puha...

Jeg har også hørt skrækhistorier om at de kan gå i hjernen Det tror jeg måske bare ikke så meget på.

Anmeld

20. august 2010

Ina33

Hej alle

Tak for de søde ord...

Ja det var en slem forskrækkelse, og jeg har været meget psykisk påvirket af pålevelsen.....

Her er lidt info om spoleorm:   http://www.dbio.dk/neobuilder.2003061914475234000047117.html&printer_friendly=1

Anmeld

20. august 2010

klmf

Hmmm, det må være derfor jeg ikke kan lide grøntsager

Ej, det er simpelthen for klamt, tror jeg var besvimet eller det der var værre, hvis jeg lige hev sådan en fætter op af halsen

Puha, håber du kan sove roligt igen snart - tænk på, at hvad er oddsene for at det sker igen? 1 til 10 milliarder

Anmeld

20. august 2010

Ina33

Loppe skriver:

Hej alle

Tak for de søde ord...

Ja det var en slem forskrækkelse, og jeg har været meget psykisk påvirket af pålevelsen.....

Her er lidt info om spoleorm:   http://www.dbio.dk/neobuilder.2003061914475234000047117.html&printer_friendly=1

PÅLEVELSEN - Ha ha ha ja jeg er vist meget psykisk påvirket, der skulle selvfølgelig stå OPLEVELSEN!

Anmeld

20. august 2010

Dictes mor

Ej nu hyperventilerer jeg jo helt... Føj det skulle jeg aldrig aldrig aldrig have læst, jeg får ikke sovet i nat. Og nu spekulerer jeg så på, om jeg nu fik renset de gulerødder nok, som jeg kogte og lavede mos af det Dicte... Åh panik, men de kan vel ikke overleve at være blevet kogt.... Nej nej nej, hvor er det gyseligt... Puhh jeg har det helt dårligt nu... Tror jeg skal kaste op

Anmeld

20. august 2010

Ina33

Dictes mor skriver:

Ej nu hyperventilerer jeg jo helt... Føj det skulle jeg aldrig aldrig aldrig have læst, jeg får ikke sovet i nat. Og nu spekulerer jeg så på, om jeg nu fik renset de gulerødder nok, som jeg kogte og lavede mos af det Dicte... Åh panik, men de kan vel ikke overleve at være blevet kogt.... Nej nej nej, hvor er det gyseligt... Puhh jeg har det helt dårligt nu... Tror jeg skal kaste op

Rolig rolig, hvis gulerødderne har været varmet op til over 50 grader i mere end 4 min., så er der INGEN æg på dem...  

Anmeld

20. august 2010

Mor-til-asta-09

Sikke en oplevelse..

Har aldrig oplevet det selv, men du får da lige en kæmpe krammer  håber du snart får sovet igen

Anmeld

20. august 2010

Banditten´s mor

Fy for pokker for en oplevelse! Det lyder bare ikke rart. Det er bare mit værste mareridt at få sådan nogle, så kæmpemeget medfølelse her fra. 

Har du fået noget yderligere behandling? Ja, for de lægger vel æg, sådan nogle sataner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.