Så endte vi på privatklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

MM1987

Miia90 skriver:

krydser alt hva jeg kan for det lykkes  sikker på det også var den helt rigtige beslutning.  du har været så meget gemmen, så håber snart du for en eller to små spilter i maven

Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

N&J

Ville bare lige ønske jer held og lykke med det.. 

Tror også I har taget den rigtige beslutning, og når det så lykkes så ved I med sikkerhed det var den rigtige..

Krydser finger for at den er der i første eller andet forsøg.. men det er jeg nu sikker på den er..

Anmeld

20. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Shh....

Vidste ikke jeg sagde noget du ikke ønskede

Anmeld

20. august 2010

Mettemus

Dejligt at i har taget den beslutning, men ærgerligt at skulle sådan en rutchetur igennem først. Skidt med pengene. Er sikker på at denne beslutning er meget mere end 20.000 eller 40.000 kr værd.

Held og lykke, krydsede fingre og kram herfra

Anmeld

20. august 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

Hej søde...

SÅ er du endelig tilbage fra Spanien - og med liv i maven. Du har været savnet...

Ja, du må undskylde jeg ikke svarede på din sms, men du skrev mit i kaos...

Det håber jeg virkelig vi har... Nu har vi 2 skud, vi giver det 40.000 og resten af året... Og selvfølgelig vil det lykkes der..

Du har ret, selvom jeg ikke er meget for at sige et ondt ord om det offentlige, for jeg går bestemt ind for veldfærdssamfund og alt det der, men der er ingen tvivl om at det bliver nemmere, roligere og rarere. Her er vi garanteret behandling og tid - og det bliver da dejligt. 

Hvordan går det hos dig, skal du til flere scanninger inden NF og hvornår er det? - synes det er så dejligt for Jer...

Kan da helt sikkert godt forstå at du ikke har fået svaret med alt det følelses mæssige kaos i har været igennem. Alle de tanker der kan nå at flyve gennem ens hoved når man står overfor chancen for at blive afvist og ikke aner hvornår der så sker noget. Det er utroligt så meget det betyder for ens psyke.

Men vi gik jo på privatklinik dækket af det offentlige med IUI og jeg har aldrig været mere tilfreds. Vi havde ALTID kun med selve lægen at gøre, aldrig sygeplejersker eller skiftende læger og havde altid et direkte nummer til lægen. Det er altså virkelig en anden service og tryghed i det private

Vi skal til NF om 14 dage og jeg er ved at gå til at nervøsitet. Selvom der jo var liv for 3 uger siden, men for dælen hvor er jeg bange for der er noget galt. Det er helt ulidedeligt, men det bliver dejligt når det er overstået.

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Kan da helt sikkert godt forstå at du ikke har fået svaret med alt det følelses mæssige kaos i har været igennem. Alle de tanker der kan nå at flyve gennem ens hoved når man står overfor chancen for at blive afvist og ikke aner hvornår der så sker noget. Det er utroligt så meget det betyder for ens psyke.

Men vi gik jo på privatklinik dækket af det offentlige med IUI og jeg har aldrig været mere tilfreds. Vi havde ALTID kun med selve lægen at gøre, aldrig sygeplejersker eller skiftende læger og havde altid et direkte nummer til lægen. Det er altså virkelig en anden service og tryghed i det private

Vi skal til NF om 14 dage og jeg er ved at gå til at nervøsitet. Selvom der jo var liv for 3 uger siden, men for dælen hvor er jeg bange for der er noget galt. Det er helt ulidedeligt, men det bliver dejligt når det er overstået.

Håber ikke det er upassende at skrive, men når du skriver på den måde, så føler jeg en smule mavepine over at være i det offentlige..

Nå, sidespring.. Måtte bare lige af med det. Sorry Mia Maia

Anmeld

20. august 2010

Sofiedk

Læste det lige igen og kan godt forstå du måske føler dig lidt utryg ... Var SLET ikke min mening. Det er helt sikkert meget forskelligt hvor man er henne og hvad man skal have gjort.

Det vigtigeste er at der helt sikkert ikke er forskel på den faglige hjælp man får, det eneste er det psykiske. I det offentlige har de faste telefontider og skiftende læger - hvilket kan være svært at undgå. Det betyder jo dog på ingen måde at man får en dårligere behandling, for de har jo styr på deres ting og styr på deres patienter

Min veninde har altid kun været i det offentlige og har været yderst tilfreds (hun gik på Hillerød) Det var dog en anderledes behandling, men på ingen måde mindre god.

Er ked af hvis du har følt det lidt dumt at læse smukke Er sikker på i nok skal få den bedste behandling. Hvor er det i skal starte henne? Håber i begge to napper den i første IVF forsøg

Anmeld

20. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Håber ikke det er upassende at skrive, men når du skriver på den måde, så føler jeg en smule mavepine over at være i det offentlige..

Nå, sidespring.. Måtte bare lige af med det. Sorry Mia Maia

Du skal ikke undskylde...

Behandlingen er uden tvivl rigtig god i det offentlige, og tror ikke du skal være bekymret, når der ikke er ventetid og sådan i Brædstrup...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jeg håber også det hjælper at der kommer mere ro på, OUH får rigtig travlt den næste stykke tid, og jeg har bare ikke al den tid det vil kræve derude...

Hvor er det spændende, det er jo snart - selvfølgelig er alt som det skal være...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Vidste ikke jeg sagde noget du ikke ønskede

Jeg håber ikke vi får tvillinger, selvfølgelig taget vi det med, men tror min gigt synes det er sjovere med en af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.