Sofiekdk skriver:
Det er helt sikkert den helt rigtige beslutning for jer og specielt med din sygdom taget i betragtning. Så er i helt sikre på ikke at skulle blive afvist, udsat på grund af ferier og hvad ved jeg.
PLUS at det altså er lidt noget andet på privatklinikker, du får altså en lidt mere personlig behandling og ikke helt så samlebåndsagtigt som på de almindelige hospitaler. Man hører jo også tit om at nogle har været i gennem hele møllen i det offentlige og så er det endelig lykkedes når de er kommet til det private.
Og helt ærligt. Hvis du havde kurrere din sygdom med 20.000 havde man jo også gjort det. Nu kan du så få muligheden for at "kurrere" din barnløshed og det er altså bare alle pengene værd
Du får jo trods alt noget der vare resten af livet.
Hej søde...
SÅ er du endelig tilbage fra Spanien - og med liv i maven. Du har været savnet...
Ja, du må undskylde jeg ikke svarede på din sms, men du skrev mit i kaos...
Det håber jeg virkelig vi har... Nu har vi 2 skud, vi giver det 40.000 og resten af året... Og selvfølgelig vil det lykkes der..
Du har ret, selvom jeg ikke er meget for at sige et ondt ord om det offentlige, for jeg går bestemt ind for veldfærdssamfund og alt det der, men der er ingen tvivl om at det bliver nemmere, roligere og rarere. Her er vi garanteret behandling og tid - og det bliver da dejligt.
Hvordan går det hos dig, skal du til flere scanninger inden NF og hvornår er det? - synes det er så dejligt for Jer...
Anmeld