Så endte vi på privatklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Ord er så få - jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det er jo Vi nåede jo aldrig igennem det da Malou kom med storken ugen før vi skulle i behandling...

Det har også været rigtig hårdt, især den sidste måned... Men nu er vi på den igen, og selvfølgelig lykkedes det denne gang - og så har det været alle 20.000 kr og tårerne hver... (ja hvis bare de gik lige op)..

Det sker jo heldigvis, og det er rigtig dejligt...

Jeg er sikker på vi skal igennem alt det her for en grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Det har også været rigtig hårdt, især den sidste måned... Men nu er vi på den igen, og selvfølgelig lykkedes det denne gang - og så har det været alle 20.000 kr og tårerne hver... (ja hvis bare de gik lige op)..

Det sker jo heldigvis, og det er rigtig dejligt...

Jeg er sikker på vi skal igennem alt det her for en grund

Everything has a reason.... Der kommer garanteret to når det endelig sker!!!

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Og dejligt at I kunne låne pengene - det er ikke alle familier der har økonomisk mulighed for det

Nej det er der bestemt ikke - og vi er også meget taknemlige...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Øv sikke noget rod at skulle igennem og noget af en følelsmæssig rutchebanetur det må sætte igang. Kan godt forstå at I har tudet og ikke vidst om I sku det ene eller det andet.

Hvor dejligt at I kan låne de penge! Det lyder som om det har været godt at tage en beslutning. At det har givet jer noget ro på. Og når det kommer til et drømme barn så er det jo ingen penge og ikke det vigtige.

Håber at det lykkes for jer!

Ja, det har været en lang eftermiddag... AVS...

Men der kom en løsning, og selvom den ikke er 100% optimal, så er den meget tæt på...

Det har kostet os nogen penge, men det andet havde været forbundet med meget større omkostninger...

Det er rigtig dejligt at de ville låne os de penge... Det giver en meget stor ro...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Everything has a reason.... Der kommer garanteret to når det endelig sker!!!

Shh....

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Shh....

Vi tager to begge to - så kan Trine sidde og sige "I told you so", når vi tager på besøg i skoven 

Ej søde, jeg ved godt at een er bedst af hensyn til din situation, men tanken er nu meget sjov

Anmeld

20. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Vi tager to begge to - så kan Trine sidde og sige "I told you so", når vi tager på besøg i skoven 

Ej søde, jeg ved godt at een er bedst af hensyn til din situation, men tanken er nu meget sjov

Ja det ved jeg godt - og jeg håber faktisk du får to...

Det kunne være så fint...

Men jeg må hellere nøjes med en, og så kan jeg få nr. 2 fra Etiopien..

Men jeg vil rigtig rigtig sidde i skoven hos Trine og får af vide "I told you so"...

Anmeld

20. august 2010

Sofiedk

Det er helt sikkert den helt rigtige beslutning for jer og specielt med din sygdom taget i betragtning. Så er i helt sikre på ikke at skulle blive afvist, udsat på grund af ferier og hvad ved jeg.

PLUS at det altså er lidt noget andet på privatklinikker, du får altså en lidt mere personlig behandling og ikke helt så samlebåndsagtigt som på de almindelige hospitaler. Man hører jo også tit om at nogle har været i gennem hele møllen i det offentlige og så er det endelig lykkedes når de er kommet til det private.

Og helt ærligt. Hvis du havde kurrere din sygdom med 20.000 havde man jo også gjort det. Nu kan du så få muligheden for at "kurrere" din barnløshed og det er altså bare alle pengene værd Du får jo trods alt noget der vare resten af livet.

Anmeld

20. august 2010

Miia90

krydser alt hva jeg kan for det lykkes  sikker på det også var den helt rigtige beslutning.  du har været så meget gemmen, så håber snart du for en eller to små spilter i maven

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Det er helt sikkert den helt rigtige beslutning for jer og specielt med din sygdom taget i betragtning. Så er i helt sikre på ikke at skulle blive afvist, udsat på grund af ferier og hvad ved jeg.

PLUS at det altså er lidt noget andet på privatklinikker, du får altså en lidt mere personlig behandling og ikke helt så samlebåndsagtigt som på de almindelige hospitaler. Man hører jo også tit om at nogle har været i gennem hele møllen i det offentlige og så er det endelig lykkedes når de er kommet til det private.

Og helt ærligt. Hvis du havde kurrere din sygdom med 20.000 havde man jo også gjort det. Nu kan du så få muligheden for at "kurrere" din barnløshed og det er altså bare alle pengene værd Du får jo trods alt noget der vare resten af livet.

Hej søde...

SÅ er du endelig tilbage fra Spanien - og med liv i maven. Du har været savnet...

Ja, du må undskylde jeg ikke svarede på din sms, men du skrev mit i kaos...

Det håber jeg virkelig vi har... Nu har vi 2 skud, vi giver det 40.000 og resten af året... Og selvfølgelig vil det lykkes der..

Du har ret, selvom jeg ikke er meget for at sige et ondt ord om det offentlige, for jeg går bestemt ind for veldfærdssamfund og alt det der, men der er ingen tvivl om at det bliver nemmere, roligere og rarere. Her er vi garanteret behandling og tid - og det bliver da dejligt. 

Hvordan går det hos dig, skal du til flere scanninger inden NF og hvornår er det? - synes det er så dejligt for Jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.