Så endte vi på privatklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

MM1987

AA10 skriver:

ja det er rigtig nok men rigtig meget held og lykke til jer

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

smokin

Du har min dybeste medfølelse, synes virkelig det er uretfærdigt!

Anmeld

20. august 2010

<3

Sikken et forløb I skulle igennem for at ende her. Men dejligt at man kan høre at du endelig har det godt med jeres beslutning og at I forhåbentligt ender med en lille 2011-baby

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Du har min dybeste medfølelse, synes virkelig det er uretfærdigt!

1000 tak...

Hvor er det altså dejligt at kunne dele med jer herinde...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Kirle skriver:

Sikken et forløb I skulle igennem for at ende her. Men dejligt at man kan høre at du endelig har det godt med jeres beslutning og at I forhåbentligt ender med en lille 2011-baby

Ja der er mange bump på vejen, og normalt var man jo kommet over dem, men min sygdom gør dem lige lidt dybere - men godt der fandtes en løsning...

Tak...

Anmeld

20. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Hvor er det altså dejligt at kunne dele med jer herinde...

Ja det giver ofte en indre ro at kunne sætte ord på det uden at skulle være ansigt til ansigt...

Håber der kommer en baby ud af det, og ellers har I helt sikkert gjort hvad I kunne for at der skulle komme en baby!

Anmeld

20. august 2010

smokin

Og dejligt at I kunne låne pengene - det er ikke alle familier der har økonomisk mulighed for det

Anmeld

20. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Ja det giver ofte en indre ro at kunne sætte ord på det uden at skulle være ansigt til ansigt...

Håber der kommer en baby ud af det, og ellers har I helt sikkert gjort hvad I kunne for at der skulle komme en baby!

Det håber vi også...

Og hvis ikke, vil vi på et tidspunkt også nå frem til den konklusion at vi ikke har kunne gøre mere...

Anmeld

20. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Det håber vi også...

Og hvis ikke, vil vi på et tidspunkt også nå frem til den konklusion at vi ikke har kunne gøre mere...

Ord er så få - jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det er jo Vi nåede jo aldrig igennem det da Malou kom med storken ugen før vi skulle i behandling...

Anmeld

20. august 2010

businesstigger

Øv sikke noget rod at skulle igennem og noget af en følelsmæssig rutchebanetur det må sætte igang. Kan godt forstå at I har tudet og ikke vidst om I sku det ene eller det andet.

Hvor dejligt at I kan låne de penge! Det lyder som om det har været godt at tage en beslutning. At det har givet jer noget ro på. Og når det kommer til et drømme barn så er det jo ingen penge og ikke det vigtige.

Håber at det lykkes for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.