Jeg skal være mormor.... ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Pia.

mamalicious skriver:

Tillykke med de kommende små vapser !!!

Tak - det bliver altså så spændende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Pia.

Diana... skriver:

Skægt du lige skriver det i dag jeg tænkte over det i morges og ville havde spurgt dig hvornår det skulle være.

Ihh hvor bliver det altså spændende glæder mig til at se billeder og høre mere. 

Er det den brune der er faren? 

Ja farmand er brun lab og mor er lys tæve... - ja små 5-7 dage så tror jeg de er her...

Skriver lige så snart hun har født...

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja farmand er brun lab og mor er lys tæve... - ja små 5-7 dage så tror jeg de er her...

Skriver lige så snart hun har født...

Åhh så håber jeg der kommer nogen små brune smukke nogen hi hi. Jeg har jo en svaghed til de brune lab de er altså bare smukke. 

Men det er vidst også noget med at de arver mest fra hannen ikk? 

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Diana... skriver:

Åhh så håber jeg der kommer nogen små brune smukke nogen hi hi. Jeg har jo en svaghed til de brune lab de er altså bare smukke. 

Men det er vidst også noget med at de arver mest fra hannen ikk? 

Ja det bliver rigtig spændende... har lige skrevet sammen med en der har hvalpe til salg - det er to brune der har fået lyse og brune hvalpe   og deres gamle lyse tæve fik også brune - så det kan nok være lidt forskelligt med hensyn til farverne...

Kan godt forstå din svaghed for brune den har jeg jo også....

Knus Pia Louise Ring HE HE....

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja det bliver rigtig spændende... har lige skrevet sammen med en der har hvalpe til salg - det er to brune der har fået lyse og brune hvalpe   og deres gamle lyse tæve fik også brune - så det kan nok være lidt forskelligt med hensyn til farverne...

Kan godt forstå din svaghed for brune den har jeg jo også....

Knus Pia Louise Ring HE HE....

Det er også bare en helt speciel og fantastisk smuk farve jeg synes bare desværre ikke man ser så mange af dem. Så det godt du kan komme med nogen 

Ja altså hvad er det for noget at forvirre mig så tidligt på dagen ha ha  Da jeg så jeg fik en besked på mail fra en Pia louise Ring på facebook blev jeg sgu lidt forvirret for jeg godkender da ikke venner jeg ikke "kender" hi hi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.