Jeg skal være mormor.... ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Chalala85

åhh hvor dejligt!! Tillykke mormor hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

TbCp

Pia. skriver:

Jeg er lige hjem vendt fra "Jormoder"dyrlægen med min lille pige

Hun er gravid og skal føde omkring midten af septmeber ...

Min lille labrador pige skal have hvalpe - glæder mig helt vildt til de kommer...

Hun er den skønneste og smukkeste tæve der findes og farmand er alt for lækker, mild og dejlig (har jo dem begge to) så der kan kun komme skønn skønne hvalpe ud af det her... De er begge af den gammel dags type labrador retriever

Åårhhh mand! (som Liva ville have sagt ) Hvor er de bare skønne!!!!

Gad SÅ godt have en labrador... gerne en brun en... men synes ikke der er tid og overskud til en hund.... endnu

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Tak for alle jeres søde hilsner - jeg glæder mig rigtig meget men er selvfølgelig godt klar over det er et stor arbejde med hvalpe...

Glæder mig til at vise jer billeder uge for uge når de små vapser kommer ....

Og skulle I kende nogen som leger med tanken om at få en skøn lille Labrador - så bed dem endelig kontakte mig... Jeg har planen om at man nemlig kan følge sin hvalp hos os uge for uge (først når hvalpene er 3-4 uger) så den nye mor og far får en god start med deres lille hvalp og hvalpen bliver trygge ved dem... (hvis man selv har lyst selvfølgelig)

Prisen for dem bliver 2500,- de vil være sundhedstjekket og fået ormekur x 2 ...

Nå men sig endelig til her inde eller kontakt mig på mail pia@mimamik.dk

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2010

B&J

åhh hvor dejligt og tillykke med du skal være mormor

Anmeld

21. august 2010

Svei

Er imponeret over du har tid og overskud...arbejder du ikke eller skulle du i gang med uddannelse....hvis der er nogen der bliver gravide her, så bliver det i hvert fald ikke (han) katten...

Anmeld

21. august 2010

Pia.

B&J skriver:

åhh hvor dejligt og tillykke med du skal være mormor

Tusind tak... Ja det er skønt... rigtig skønt, glæder mig i hvert fald..

Anmeld

21. august 2010

B&J

Pia. skriver:

Tusind tak... Ja det er skønt... rigtig skønt, glæder mig i hvert fald..

kan jeg godt forstå de er også bare dejlig sådan nogle hvalpe

Anmeld

21. august 2010

Kloster

Hej Pia.

Stort tillykke med det.

Men er tæven og hannen ikke ret un ge? Synes dag lige vi har set hvalpebilleder af dem?

Smukke hunde...

Anmeld

21. august 2010

Pia.

Kloster skriver:

Hej Pia.

Stort tillykke med det.

Men er tæven og hannen ikke ret un ge? Synes dag lige vi har set hvalpebilleder af dem?

Smukke hunde...

Tæven er min gamle tæve på 5 år - og min hanhund er dog ikke så gammel - knapt 1½ år - så han er lige ung nok Det var ikke så planlagt men efter en god snak med dyrlægen og muligheden for at prøve det - beholdte vi dem (eller gav hende lov at gennemføre det)

Og tusind tak...

Knus Pia.

Anmeld

21. august 2010

Kloster

Pia. skriver:

Tæven er min gamle tæve på 5 år - og min hanhund er dog ikke så gammel - knapt 1½ år - så han er lige ung nok Det var ikke så planlagt men efter en god snak med dyrlægen og muligheden for at prøve det - beholdte vi dem (eller gav hende lov at gennemføre det)

Og tusind tak...

Knus Pia.

Lyder godt... Hatten af for dig..

Vi fik jo hvalpe på vores gamle tæve for 2 år siden. Vi havde lige fået hannen hjem, så han var kun 1 år, mens tæven var 7 år. Havde holdt dem godt fra hinanden, men åbenbart ikke godt nok!!

Opdagede først at Menza (tæven) skulle have hvalpe, da hendes vand gik!! Arhhh.... Havde lige gjort hus rent pga nogle skulle komme og kigge på det (har det til salg) Også sad hun sgu oven i en vandpyt i forgangen! Og hun er TOTAL renlig, så det var virkelig mystisk.

Nå men 1 døgn senere havde hun født 4 sorte hvalpe- Tæven er gul og hannen er brun, men hun fik 4 sorte hvalpe. 1 var dødfødt. Og vi fik tæven steriliseret, da hvalpene var solgte.

Så det er godt, du er forbedret lidt på det. Men det er et godt stykke arbejde, der er med hvalpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.