Jeg har arbejdsweekend. Så i morgen skal jeg arbejde fra kl 7 af, og afspadserer så et par timer fra 12.30-14 så jeg kan komme hurtigere til Horsens, hvor der i denne weekend er familieweekend med min mors side af familien (mine forældre er ikke skilt, det er bare hendes søskende og deres familier). De er der dog hele weekenden, jeg kommer kun nogle timer i morgen. Og glæder mig ikke til at se ret mange af dem, da de fleste desværre er meget reserverede og snobbede i det (specielt mine fætre og kusiner på nær min tredjeyngste fætter på 23 og så min kusine på 9 og fætre på 6 og 4). Er dog lidt spænt på at se min morbrors nye kæreste, som jeg skal møde for første gang. Han er lige blevet skilt for et par måneder siden fra min tante efter 24-års ægteskab
Så tror vi alle har det lidt blandet med at han nu har en ny kæreste.
Jens skal ikke med, da han absolut ikke føler sig hjemme i min familie (især ikke i min mors side), og det kan jeg faktisk ikke bebrejde ham, når jeg ikke engang selv føler mig hjemme i den
Tager også udelukkende med for min mors skyld. Og behøver jeg så sige at jeg egentlig er glad for at skulle arbejde, så jeg ikke skal være der hele tiden.
Og så søndag står den på aftenvagt fra 14.30-22.30. Og det var så den weekend 
Anmeld