Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Muffinmus

jamen får hygge besøg i morgen så ungerne kan lege sammen og have det sjovt og jeg kan sladre med en veninde:-)

Og søndag overvejer vi Randers regnskov, når man nu har betalt kan man lige så godt komme afsted jo:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

misslea

MoarJ skriver:

I eftermiddag skal vi ind til et hold venner og se deres hundehvalp... Hvid/gul labradore... Glæder mig enormt meget...

Dette er en aftale vi har haft længe, og vil ikke aflyse den.. Vi har før lavet aftaler med dem, hvor vi har aflyst dem, og synes ikke vi kan være det bekendt idag også... Så nu holder vi ved det...

Imorgen skal vi passe et hold venners to hunde også labradore Hvid/gul... De skal giftes imorgen, og der er nogen børn i deres familie som ikke er så glade for hunde... Så de kommer ud til os imorgen tidlig og skal være her til Søndag morgen...

Så der bliver gang i den her... 3 labradore... Det skal nok blive hyggeligt...

Søndag skal vi på stadion til bold.. Jeg skal op i video overvågning og holde øje med de skidte fans... Sikke en hovedpine man får af det... Man sidder med en skærm selv (Dome camera) Samtidig skal man sidde og kigge på en 40 tommer skærm med 16 kameraer...

Ja det var vores weekend...

Hvad med Jeres?

Rigtig god weekend til Alle i skønne mennesker...

Jamen vores weekend står i brylluppets tegn!!! Vi skal til stort bryllup i morgen, og det bliver selvfølgelig bare suuuuuper skønt - det er nryllupper jo altid

Godt nok, er det knapt så morsomt, når man ikke kan nyde de lækre drinks og den gode vin, men til gengæld kan jeg trøste mig selv med, at jeg ikke har slemme TØMMERMÆND i morgen... heheh!!!

I dag har den stået på træning og en dejlig lang gåtur med min veninde... og nu skal der bare slappes af med manden min

GOD weekend til alle derude

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

I aften skal vi vist bare slappe af og hygge herhjemme. Jeg har planer om at bage en kage eller to.

I morgen er jeg inviteret i byen med nogen fra mit studie, men ved ikke, om jeg tager med.

Søndag formiddag kører vi i Zoo med nogle af vores venner, og jeg glæder mig. Både til at ses med dem, men også til at se dyrene Kagen skal vi have med derud, men hvis den smager godt må jeg nok bage en ny i morgen

God weekend allesammen!

Anmeld

20. august 2010

FrkT

Jeg har arbejdsweekend. Så i morgen skal jeg arbejde fra kl 7 af, og afspadserer så et par timer fra 12.30-14 så jeg kan komme hurtigere til Horsens, hvor der i denne weekend er familieweekend med min mors side af familien (mine forældre er ikke skilt, det er bare hendes søskende og deres familier). De er der dog hele weekenden, jeg kommer kun nogle timer i morgen. Og glæder mig ikke til at se ret mange af dem, da de fleste desværre er meget reserverede og snobbede i det (specielt mine fætre og kusiner på nær min tredjeyngste fætter på 23 og så min kusine på 9 og fætre på 6 og 4). Er dog lidt spænt på at se min morbrors nye kæreste, som jeg skal møde for første gang. Han er lige blevet skilt for et par måneder siden fra min tante efter 24-års ægteskab  Så tror vi alle har det lidt blandet med at han nu har en ny kæreste.

Jens skal ikke med, da han absolut ikke føler sig hjemme i min familie (især ikke i min mors side), og det kan jeg faktisk ikke bebrejde ham, når jeg ikke engang selv føler mig hjemme i den  Tager også udelukkende med for min mors skyld. Og behøver jeg så sige at jeg egentlig er glad for at skulle arbejde, så jeg ikke skal være der hele tiden.

Og så søndag står den på aftenvagt fra 14.30-22.30. Og det var så den weekend

Anmeld

20. august 2010

Lone Jakobsen

ren arbejde her. jeg møder fra 6-17 imorgen og fra 6-16 på søndag. så manden må hygge alene hjemme med Rasmus

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

Håber I alle får en fantastisk weekend... :)

Vi har haft en fantastisk Fredag indtil videre... :)

Anmeld

20. august 2010

B&J

Min weekendt står på pynte op i morgen og søndag barnedåb for lille manden JUBIIIII

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

B&J skriver:

Min weekendt står på pynte op i morgen og søndag barnedåb for lille manden JUBIIIII

Det bliver jo en herlig weekend... Glæder mig til at høre meget mere om det... :)

Anmeld

20. august 2010

B&J

MoarJ skriver:

Det bliver jo en herlig weekend... Glæder mig til at høre meget mere om det...

Ja glæder mig så meget selv om han nu ikke er så lille mere han er dog 5mdr... og kan næsten side

Anmeld

20. august 2010

grinny

Jeg skal ligge syg mener min krop, det var ellers ikke det jeg havde regnet med, men skal helst være frisk til mandag så det er nok det, det bliver til selvom jeg gerne ville ha gjort rent i hele hytten.

Og så skal jeg lave en masse ting på min nye computer som kommer hjem imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.