Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Mira0911

I eftermiddag skal vi ind til et hold venner og se deres hundehvalp... Hvid/gul labradore... :) Glæder mig enormt meget... :)

Dette er en aftale vi har haft længe, og vil ikke aflyse den.. Vi har før lavet aftaler med dem, hvor vi har aflyst dem, og synes ikke vi kan være det bekendt idag også... Så nu holder vi ved det... ;)

Imorgen skal vi passe et hold venners to hunde også labradore Hvid/gul... De skal giftes imorgen, og der er nogen børn i deres familie som ikke er så glade for hunde... Så de kommer ud til os imorgen tidlig og skal være her til Søndag morgen...

Så der bliver gang i den her... 3 labradore... :) Det skal nok blive hyggeligt... :)

Søndag skal vi på stadion til bold.. Jeg skal op i video overvågning og holde øje med de skidte fans... Sikke en hovedpine man får af det... Man sidder med en skærm selv (Dome camera) Samtidig skal man sidde og kigge på en 40 tommer skærm med 16 kameraer... ;)

Ja det var vores weekend... :)

Hvad med Jeres?

Rigtig god weekend til Alle i skønne mennesker... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Lady Marion <3

Pigehygge -pigehygge-pigehygge   i morgen ,, Søndag flader vi ud ,,    I eftermiddag skal jeg i skoringen med Alexander , der er jo 2 for et pars pris

Anmeld

20. august 2010

Sees

MoarJ skriver:

I eftermiddag skal vi ind til et hold venner og se deres hundehvalp... Hvid/gul labradore... Glæder mig enormt meget...

Dette er en aftale vi har haft længe, og vil ikke aflyse den.. Vi har før lavet aftaler med dem, hvor vi har aflyst dem, og synes ikke vi kan være det bekendt idag også... Så nu holder vi ved det...

Imorgen skal vi passe et hold venners to hunde også labradore Hvid/gul... De skal giftes imorgen, og der er nogen børn i deres familie som ikke er så glade for hunde... Så de kommer ud til os imorgen tidlig og skal være her til Søndag morgen...

Så der bliver gang i den her... 3 labradore... Det skal nok blive hyggeligt...

Søndag skal vi på stadion til bold.. Jeg skal op i video overvågning og holde øje med de skidte fans... Sikke en hovedpine man får af det... Man sidder med en skærm selv (Dome camera) Samtidig skal man sidde og kigge på en 40 tommer skærm med 16 kameraer...

Ja det var vores weekend...

Hvad med Jeres?

Rigtig god weekend til Alle i skønne mennesker...

Det lyder da som en super hyggelig weekend, søde - Og I får da NOK at se til, med Julie og tre vovser .. Held og lykke

Jamen øh .. Her får vi travlt.
Lasse kommer hjem idag ( YAAAAAAAAY ) Og så skal vi over til mine forældre (mor og papfar) og hjælpe dem med forberedelserne til vores familiefest imorgen.
Ja, imorgen - Lørdag - Skal vi så pænt tidligt op, for først skal vi til Silkeborg og begynde og tømme Lasses lejlighed, inden vi kl. 14.00 skal være til familiefesten i Galten. - Hvilket jeg glæder mig SUPER meget til
Søndag tager vi endnu engang fat i Lasses lejlighed - Vi skulle meget gerne være færdige  søndag sidst på eftermiddagen, så vi kan få et par timer alene, inden han smutter tilbage på kasernen

Men altså, jeg glæder mig til at få ham hjem - Jeg glæder mig til at tilbringe til sammen med ham - med eller unden andre, jeg er ligeglad - Bare han er der

GOD WEEKEND TIL ALLE JER, SKØNNE MENNESKER!!!

Anmeld

20. august 2010

Margorie

Her skal vi have gjort rent.. Vores kanin har splittet vores altan ad- der er gennemtyggede ting og stumper allevegne! Man skulle tro hun var 20 mus og ikke een kanin
Og så har det været min kærestes tur til at vaske op- hvilket har resulteret i at vi nu intet rent service har Og jeg gør det ikke denne gang!
Men tilgengæld har jeg lovet ham at bage chokolade brownies med Silke når han får det gjort <3 Og Silke vil gerne have lavet om på sit værelse så det skal jeg lige se om vi kan nå. Min mor skal også besøges <3 Og så er den weekend vist også slut. Jeg gør jo alt i snegletempo pga BL.

Anmeld

20. august 2010

*Sofie*

Vi ska ha genforening i mødregruppen i morgen. Nej, hvor jeg glæder mig...! Det er mange måneder vi har set hinanden sidst, og det blir bare så fedt at se alle ungerne igen ! Hvor store de er blevet og hva de kan nu
På søndag ska vi bare hygge...og lade op til flytningen i næste weekend. Ska ha fyldt nogle flere flyttekasser og sårn

Rigtig god weekend til alle

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

Det lyder da som en super hyggelig weekend, søde - Og I får da NOK at se til, med Julie og tre vovser .. Held og lykke

Jamen øh .. Her får vi travlt.
Lasse kommer hjem idag ( YAAAAAAAAY ) Og så skal vi over til mine forældre (mor og papfar) og hjælpe dem med forberedelserne til vores familiefest imorgen.
Ja, imorgen - Lørdag - Skal vi så pænt tidligt op, for først skal vi til Silkeborg og begynde og tømme Lasses lejlighed, inden vi kl. 14.00 skal være til familiefesten i Galten. - Hvilket jeg glæder mig SUPER meget til
Søndag tager vi endnu engang fat i Lasses lejlighed - Vi skulle meget gerne være færdige  søndag sidst på eftermiddagen, så vi kan få et par timer alene, inden han smutter tilbage på kasernen

Men altså, jeg glæder mig til at få ham hjem - Jeg glæder mig til at tilbringe til sammen med ham - med eller unden andre, jeg er ligeglad - Bare han er der

GOD WEEKEND TIL ALLE JER, SKØNNE MENNESKER!!!

Det lyder jo som en super hyggelig weekend... :)

Troede ikke Lasse boede i Silkeborg... ;) Håber I får noget tid sammen inden han tager afsted igen på Søndag... :)

Jah vi får meget at se til imorgen... :) Ja weekenden kommer til at flyve afsted... ;)

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

Det er sidste weekend i vores fælles sommerferie - dagen i dag skal forgå med praktiske ting, skal hentes festtelt til min forlovedes arbejde (de har vin-ting fredag for kunderne - så kryds finger for godt vejr), og så have styrer på lejligheden. Måske manden tager i biograften med gutterne fra fodboldklubben i aften, så har jeg planer for en wellness-aften for mig selv

Lørdag står den på lækker morgenmad og så udebanekamp (manden skal spille), så må vi se hvad det bringer, om vi skal være sammen med vennerne (og babyerne) i klubben eller om vi tager en lørdag aften alene.

Søndag står den lige pt. på afslapning - og ny sæson af The Hills på MTV..

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

*Sofie* skriver:

Vi ska ha genforening i mødregruppen i morgen. Nej, hvor jeg glæder mig...! Det er mange måneder vi har set hinanden sidst, og det blir bare så fedt at se alle ungerne igen ! Hvor store de er blevet og hva de kan nu
På søndag ska vi bare hygge...og lade op til flytningen i næste weekend. Ska ha fyldt nogle flere flyttekasser og sårn

Rigtig god weekend til alle

Det lyder rigtig hyggeligt... ;) God weekend til dig..

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Pigehygge -pigehygge-pigehygge   i morgen ,, Søndag flader vi ud ,,   I eftermiddag skal jeg i skoringen med Alexander , der er jo 2 for et pars pris

Gid jeg kunne flade ud søndag... Må jeg gøre imorgen, hvis tiden er der til det, med hensyn til vovserne.... ;)

Anmeld

20. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal arbejde 15-23 fre+lør+søndag, så det bliver vist ikke til det helt store denne (eller næste) weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.