Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her står idag på aflapning med kæresten og god mad.
Imorgen skal jeg arb. 9-22, så der røg den lørdag. Men elsker jo mit arb. og så er der ikke travlt i weekenderne. Der er det mere hygge med beboerne.
Og søndag skal der sorteres i tøjskabet, og ryddes op i lejligheden. (men også slappes af... !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: Her står idag på aflapning med kæresten og god mad. Imorgen skal jeg arb. 9-22, så der røg den lørdag. Men elsker jo mit arb. og så er der ikke travlt i weekenderne. Der er det mere hygge med beboerne. Og søndag skal der sorteres i tøjskabet, og ryddes op i lejligheden. (men også slappes af... !
Din weekend går hurtigt, når du også skal arbejde... Det er også så hyggeligt når man hygger med beboerne... :)
Jeanne skriver: Jeg skal arbejde 15-23 fre+lør+søndag, så det bliver vist ikke til det helt store denne (eller næste) weekend
Jeg skal arbejde 15-23 fre+lør+søndag, så det bliver vist ikke til det helt store denne (eller næste) weekend
Gisp...
Har du slet ikke nogen fridage i blandt? Når du arbejder i weekenderne...
MoarJ skriver: Gisp... Har du slet ikke nogen fridage i blandt? Når du arbejder i weekenderne...
Jo jeg havde fri i mandags og har fri på mandag og igen 30+31/8
Lige nu er jeg igang med at udtænke en plan for hvordan vi skal placere 21 fødselsdagsgæster i stuen - men tror jeg har fundet en løsning, YAAAA!
I eftermiddag skal jeg i fona og købe gave til Frederikke-pigen, som bliver 2 år imorgen Hun skal have en mp3 afspiller med højttaler i, så hun ikke skal bruge høretelefoner. Hun er en lille danse og syngemus, så det er da lige sådan en hun skal have Så kunne det måske være, at man have sit anlæg i fred
Imorgen skal der bages og hygges med prinsessen indtil hun får fødselsdagsgæster kl 14 - og så skal vi spise aftensmad ved hendes mormor og morfar.
Søndag skal vi vidst bare slappe lidt af ovenpå en weekend med fødselsdagsræs og forhåbentlig lege med fine nye legesager
Masser af sex, vin, snacks og hygge - muligvis også film!
Her skal vi ud og handle til weekenden i eftermiddag, og imorgen skal der gøres lidt rent. Så skal sønnen til fødselsdag kl.12-15, og til kaffetid får vi så besøg af gode venner fra fyn, som vi skal hygge med og have en lækker middag, mænderne skal nok ha et par glas vin, imens vi piger skal snakke graviditet, babyer osv, hun venter sig nemlig også.. Søndag morgen, skal vi gerne hygge med lidt morgenmad inden sønnen skal til fodbold-stævne kl.9.30, og så må vi se hvor længe gæsterne vil blive.. Ellers skal der slappes af den dag..
Det lyder da til at du har lidt at se til i weekenden
Jeg får en veninde på besøg om lidt, vi skal hygge og spise god frokost sammen... i aften kommer en anden veninde på besøg, så der står den på madlavning og film
Imorgen skal vi i svømmehallen med den lille og søndag står den på træning, det var så den weekend
Idag har mig og Yasmin haft en mor/datter dag Har vi nu hver fredag.. Det er så skønt og vi hygger helt vildt.. Når manden kommer hjem, skal han lave bil med nogle kammerater, så den kan blive synet inden lillemanden kommer.. Han er ret stolt over det er hans første bil i 9 år der skal synes
I morgen skal vi til min lillesøsters(på min fars side) 9års fødselsdag - og der er lige et godt stykke derhen.. Men det er altid så hyggeligt at besøge dem..
Søndag - ingen planer, ENDNU..!
Ellers står den på råhygge, fredagsslik oma. Som hver weekend..
God weekend til alle jer skønne tøser
I aften står den på madklub og lørdag, søndag er det nok bare afslapning og der ska nok også ordnes lidt på huset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128