Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Happiness

Her står idag på aflapning med kæresten og god mad.

Imorgen skal jeg arb. 9-22, så der røg den lørdag. Men elsker jo mit arb. og så er der ikke travlt i weekenderne. Der er det mere hygge med beboerne.

Og søndag skal der sorteres i tøjskabet, og ryddes op i lejligheden. (men også slappes af... !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Mira0911

MaybeMe skriver:

Her står idag på aflapning med kæresten og god mad.

Imorgen skal jeg arb. 9-22, så der røg den lørdag. Men elsker jo mit arb. og så er der ikke travlt i weekenderne. Der er det mere hygge med beboerne.

Og søndag skal der sorteres i tøjskabet, og ryddes op i lejligheden. (men også slappes af... !

Din weekend går hurtigt, når du også skal arbejde... Det er også så hyggeligt når man hygger med beboerne... :)

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

Jeanne skriver:

Jeg skal arbejde 15-23 fre+lør+søndag, så det bliver vist ikke til det helt store denne (eller næste) weekend

Gisp...

Har du slet ikke nogen fridage i blandt? Når du arbejder i weekenderne...

Anmeld

20. august 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Gisp...

Har du slet ikke nogen fridage i blandt? Når du arbejder i weekenderne...

Jo jeg havde fri i mandags og har fri på mandag og igen 30+31/8

Anmeld

20. august 2010

M&F&C

Lige nu er jeg igang med at udtænke en plan for hvordan vi skal placere 21 fødselsdagsgæster i stuen - men tror jeg har fundet en løsning, YAAAA!

I eftermiddag skal jeg i fona og købe gave til Frederikke-pigen, som bliver 2 år imorgen  Hun skal have en mp3 afspiller med højttaler i, så hun ikke skal bruge høretelefoner. Hun er en lille danse og syngemus, så det er da lige sådan en hun skal have Så kunne det måske være, at man have sit anlæg i fred

Imorgen skal der bages og hygges med prinsessen indtil hun får fødselsdagsgæster kl 14  - og så skal vi spise aftensmad ved hendes mormor og morfar.

Søndag skal vi vidst bare slappe lidt af ovenpå en weekend med fødselsdagsræs og forhåbentlig lege med fine nye legesager

Anmeld

20. august 2010

qp

Masser af sex, vin, snacks og hygge - muligvis også film!

Anmeld

20. august 2010

Mai-pigen

Her skal vi ud og handle til weekenden i eftermiddag, og imorgen skal der gøres lidt rent. Så skal sønnen til fødselsdag kl.12-15, og til kaffetid får vi så besøg af gode venner fra fyn, som vi skal hygge med og have en lækker middag, mænderne skal nok ha et par glas vin, imens vi piger skal snakke graviditet, babyer osv, hun venter sig nemlig også.. Søndag morgen, skal vi gerne hygge med lidt morgenmad inden sønnen skal til fodbold-stævne kl.9.30, og så må vi se hvor længe gæsterne vil blive.. Ellers skal der slappes af den dag..

Anmeld

20. august 2010

Tanni

Det lyder da til at du har lidt at se til i weekenden

Jeg får en veninde på besøg om lidt, vi skal hygge og spise god frokost sammen... i aften kommer en anden veninde på besøg, så der står den på madlavning og film 

Imorgen skal vi i svømmehallen med den lille og søndag står den på træning, det var så den weekend

Anmeld

20. august 2010

saxa

Idag har mig og Yasmin haft en mor/datter dag Har vi nu hver fredag.. Det er så skønt og vi hygger helt vildt.. Når manden kommer hjem, skal han lave bil med nogle kammerater, så den kan blive synet inden lillemanden kommer.. Han er ret stolt over det er hans første bil i 9 år der skal synes

I morgen skal vi til min lillesøsters(på min fars side) 9års fødselsdag - og der er lige et godt stykke derhen.. Men det er altid så hyggeligt at besøge dem..

Søndag - ingen planer, ENDNU..!

Ellers står den på råhygge, fredagsslik oma. Som hver weekend..

God weekend til alle jer skønne tøser

Anmeld

20. august 2010

TbCp

I aften står den på madklub og lørdag, søndag er det nok bare afslapning og der ska nok også ordnes lidt på huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.