3 måneders vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

ESV

ESV skriver:

Spørg din læge om ikke du kan få de to sprøjer der udgør 5 måneders vaccinen med et par dages mellem rum, fik af vide af en sygeplejeske at det for nogle børn er kombinationene de reagerer på.

Vi tog 5 md vaccinen med 3 dages mellemrum og der var INTET med den lille, og syntes selv hun reagerede ret kraftigt ved 3 md vaccinen!! Jeg kan klart anbefale den løsning, det er selvfølgelig en ekstra tur til lægen, men er vel det værd hvis ens barn ikke bliver syg!!

Argh fik lige citeret det forkerte indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

ESV

lillespurv19 skriver:

Da hun blev stukket skreg hun som om hun havde fået benene rykket af og reaktion: Hun var syg fra mandag til fredag med feber og først søndag spiste hun normalt igen frygter allerede 5 mdrs vaccinen..

Spørg din læge om ikke du kan få den vaccine med et par dages mellem rum.. Fik citeret et forkert indlæg men har længere oppe skrevet et svar til dig..

Anmeld

20. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Drømmer skriver:

Så har vi bestilt tid til 3 måneders vaccine.

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Må så krybe til korset og indrømme at jeg ikke holdt ham, men lod en sygeplejeske holde ham og lægen stak...

Vi var lige kommet hjem efter hans ret akut'te operation en søndag nat, hvor han var under kniven i 5½ time. Da de skulle ligge drop gik det helt galt for ham lægen. De var 2 til at holde frederic og lægen der prøved at finde en vene. Efter 6 forsøg og tilkald af en anden gik vi ud.

Men har holdt ham selv de andre gange. Han har aldrig reageret på sine vacciner og har været i dp samme dag. Han skal gerne hjælpe med at holde sprøjten og være med til at trykke vacinen ned.

Anmeld

20. august 2010

Mette Nexø

Drømmer skriver:

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Selv stikket gjorde at hun græd i ca 15 min før hun faldt til ro og om natten fik hun feber, dagen efter var der ikke noget

Anmeld

20. august 2010

Malene84

Drømmer skriver:

Villads sagde lige lidt PIV men var hurtigt trøstet! Tristan græd lidt længere tid og virkede ret forskrækket (overstået på 5 min.)!!! De blev stukket kl. 8.30 og kl. 19 begyndte de at pylre lidt, men det var også hurtigt overstået. De kræver bare mere opmærksomhed end normalt. Sæt dagen af til det, og vær på hele tiden - ikke noget med gæster osv. det er det bedste råd jeg kan give!!! Der var slet ikke feber hos nogen af dem - SKØNT!!!

Anmeld

20. august 2010

NinaNymannMadsen

asta skreg da hun blev stukket. men det gør jo også ondt lidt. men nogen læger er så gode til det at de næsten ikke siger noget til det overhovedet. asta endte så op med feber bag efter men ikke vildt høj feber, og hun var meget meget træt og sov det meste af dagen. eller så var der ikke rigtig noget. var glad for at kenneth var med til at holde hende, da jeg selv er bange for nåle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.