3 måneders vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Mathilde

Jeg var ikke med inde da hun skulle stikkes. Det var Frederik der klarede det og hun skreg vist en hel del...og så sagde lægen til mig bagefter, at hun græd helt ulykkeligt og mere end gennemsnittet det havde jeg da ikke brug for at høre...!

Men bagefter var hun pylret og om aftenen var hun ret skidt og kastede op, men det var ovre næste morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da Mathilde fik sin græd hun naturligvis da hun fik stikket, men hun var nem at trøste igen. Ingen feber her, men en smule mere træt end normalt.

Anmeld

20. august 2010

Eliza/lykke

Drømmer skriver:

Så har vi bestilt tid til 3 måneders vaccine.

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Min pige er 3 mrd og 1 uge :-) hun reagerede slet ikke. Kun da begge stik kom.. AVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV men så var hun sig selv igen. Hun sov ikke engang mere end hun plejer.

Så det var dejligt :-)

Anmeld

20. august 2010

Mette.

Drømmer skriver:

Så har vi bestilt tid til 3 måneders vaccine.

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Emilie fik sin for 2 uger siden. Hun blev sur nogle minutter efter stikkene, men var var rimelig nem at trøste og smilte og grinede allerede igen 10 minutter senere. Så de glemmer det altså ret hurtigt igen.

Hun fik vaccinen kl. 11 og først omkring kl. 19 begyndte hun at pyldre. I løbet af aftenen fik hun lidt feber og fra midnat til kl.6 hvade hun cirka 38,5 i feber og vågnede hver time for at få mad, hvilket jo var godt så hun fik væske.

Næsten morgen kl. 6 var feberen væk. Hun var lidt pyldret dagen igennem, men sov igen om aftenen som hun plejede.. Så selvom de får feber så skal du skal ikke være nervøs for det. Bare sørg for han får en masse at spise og tilbyd ham ofte. - Og så selvfølgelig giv ham mindre tøj på end normalt, hvis han får feber.

Anmeld

20. august 2010

serinasmor

serina skreg slet ikke ved stikkene hverken ved 3mdr eller 5 mdr ... begge gange var hun lidt pylret og havde tydeligt meget ondt i lårene hvor hun var blevet stukket så der måtte man IKKE røre... første gang fik hun feber ved aftenstid der begyndte at falde igen omkring midnat .. anden gang ingenting ... begge gange kom hun dog ind at ligge mellem mor og far så kunne vi bedre holde øje med hun havde det godt følte vi

Anmeld

20. august 2010

Koen.

Da hun blev stukket skreg hun som om hun havde fået benene rykket af og reaktion: Hun var syg fra mandag til fredag med feber og først søndag spiste hun normalt igen frygter allerede 5 mdrs vaccinen..

Anmeld

20. august 2010

FruEllingsen

lillespurv19 skriver:

Da hun blev stukket skreg hun som om hun havde fået benene rykket af og reaktion: Hun var syg fra mandag til fredag med feber og først søndag spiste hun normalt igen frygter allerede 5 mdrs vaccinen..

Føj for en omgang da. stakkels lille mus. håber ikke det er så slemt næste gang i skal afsted

Anmeld

20. august 2010

Noneother

Min søn fik den igår...

Han blev kun lidt vred over at blive stukket, og kunne hurtigt trøstes. - og så var han ellers bare i skidt humør resten af dagen, dog kun med en lille smule feber. (Skal lige siges at han ellers aldrig er i SÅ dårligt humør, så længe ad gangen)

... .. Men idag er der intet overhovedet .. ...

Anmeld

20. august 2010

ESV

Min datter klynkede lidt ved selve stikket men så var der ikke mere før ved 7 tiden om aftenen hvor hun fik sky høj feber og skreg af sine lungers fulde kraft i 3 timer, så lagde hun sig til at sove og næste morgen var hun bare lidt træt!!

Anmeld

20. august 2010

ESV

Drømmer skriver:

Føj for en omgang da. stakkels lille mus. håber ikke det er så slemt næste gang i skal afsted

Spørg din læge om ikke du kan få de to sprøjer der udgør 5 måneders vaccinen med et par dages mellem rum, fik af vide af en sygeplejeske at det for nogle børn er kombinationene de reagerer på.

Vi tog 5 md vaccinen med 3 dages mellemrum og der var INTET med den lille, og syntes selv hun reagerede ret kraftigt ved 3 md vaccinen!! Jeg kan klart anbefale den løsning, det er selvfølgelig en ekstra tur til lægen, men er vel det værd hvis ens barn ikke bliver syg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.