3 måneders vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.222 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. august 2010

FruEllingsen

Så har vi bestilt tid til 3 måneders vaccine.

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

elluL

Drømmer skriver:

Hvordan reagerede jeres børn på at blive stukket? og hvordan reagerede de bagefter

Jeg kigger lige med her. Milan skal stikkes her på mandag.

Anmeld

20. august 2010

Tanni

Min datter kunne bestemt ikke lide at blive stukket... hun græd og græd og jeg havde svært ved at få hende til at falde til ro igen

Bagefter var hun træt og mere pylret end hun plejer, men ingen feber

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Min søn peb lige et par sekundter efter hver sprøjte, og så var der ellers ikke noget...

Han har dog fået høj feber om aften efter både 3 og 5 mdr vacc. Men har højst varet i 1½ døgn :-)

Anmeld

20. august 2010

tochri

Mine skreg lige da de fik prikket, men det gik hurtigt over. Sutten kan jo gøre meget. Mine drenge havde typisk feber i løbet af natten og den efterfølgende formiddag. Men ellers var de  ikke mærket af det.

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

Drømmer skriver:

Vores har slet ikke reageret på nogen af dem.. Dog reagerede hun lidt på 15 mdr's vaccinen... Reaktionen på den, kommer som regelt efter 14 dage ca, hvis ens barn reagere på det...

Håber I slipper for nogen reaktioner.. Krydser...

Anmeld

20. august 2010

FruEllingsen

Tullen85 skriver:

Min søn peb lige et par sekundter efter hver sprøjte, og så var der ellers ikke noget...

Han har dog fået høj feber om aften efter både 3 og 5 mdr vacc. Men har højst varet i 1½ døgn :-)

Måske et dumt spørgsmål. men hvad gør man når de har feber pga. vaccine.  

Anmeld

20. august 2010

Corn

Ved de to store ammede jeg vist mens de fik stikket, ellers lige bagefter. De græd ganske kort, mest forskrækket, men ellers hurtigt til ro igen.

Efterfølgende havde de lidt pyller et par dage efter.

Når man er startet på arbejde igen, er der store fordel for ens nattesøvn/mangel på samme, at få dem vaccineret op til weekenden, hvor man har mulighed for at få sovet til middag, hvis nætterne bliver hårde

Anmeld

20. august 2010

FruEllingsen

MoarJ skriver:

Vores har slet ikke reageret på nogen af dem.. Dog reagerede hun lidt på 15 mdr's vaccinen... Reaktionen på den, kommer som regelt efter 14 dage ca, hvis ens barn reagere på det...

Håber I slipper for nogen reaktioner.. Krydser...

Håber også vi slipper for reaktion

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Drømmer skriver:

Måske et dumt spørgsmål. men hvad gør man når de har feber pga. vaccine.  

Jeg pillede bare tøjet af ham, gav ham et bad hvor vandet var 5 grader koldere end normalt, og gav ham noget køligt at drikke (5mdr) Ellers ikke rigtig noget.. Og så holdte jeg øje med at den ikke blev alt for høj.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.