Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
forår skriver: Jeg har osse Nordea og jeg fik et nej til at låne 50.000kr til nye vinduer. Jeg skylder kun de penge jeg købte min lejlighed for! Deres begrundelse er at nr 1 så er min lejlighed pt mindre værd end jeg skylder( købt den da det var dyrerst..desværre) nr 2 er at jeg ikke har 8500kr til rådighed som de kræver af 1 voksen og 1 barn!...sygt synes jeg ...men heldigvis får jeg mine nye vinduer da jeg har verdens bedste mor som har foræret mig halvdelen og resten låner jeg af hende Dea
Jeg har osse Nordea og jeg fik et nej til at låne 50.000kr til nye vinduer.
Jeg skylder kun de penge jeg købte min lejlighed for!
Deres begrundelse er at nr 1 så er min lejlighed pt mindre værd end jeg skylder( købt den da det var dyrerst..desværre)
nr 2 er at jeg ikke har 8500kr til rådighed som de kræver af 1 voksen og 1 barn!...sygt synes jeg
...men heldigvis får jeg mine nye vinduer da jeg har verdens bedste mor som har foræret mig halvdelen og resten låner jeg af hende
Dea
åhh, hvor fantastisk...
Dejligt man kan låne lidt af sine forældre - engang imellem!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Mange banker vil gerne have nye kunder så jeg tror i har gode chancer
Mange banker vil gerne have nye kunder så jeg tror i har gode chancer
Håber du har ret i det - for vi kommer jo med ingenting!! Vi er jo gældfrie begge 2
Anonym skriver: åhh, hvor fantastisk... Dejligt man kan låne lidt af sine forældre - engang imellem!!!
Ja jeg er også super glad for det..og det bedste er at det var hendes eget forslag...har en dejlig moar
Anonym skriver: Kæresten og jeg var i banken i dag, for at høre om vi kunne låne SØLLE 70.000 kr. til en lille bil, barnevogn også indskud + lidt nyt til lejligheden... Vi skylder INTET i vores bank - jeg har en kassekredit på 6000 kr. som jeg mangler at afbetale... Hvad tror I svaret var? NEJ - helt ærligt!! Jeg er FULDSTÆNDIG ødelagt lige nu, synes virkelig det er så fandes uretfærdigt!! Vi har endda 16.000 kr. til RÅDIGHED hver månede, efter alt er trukket!! Også kan vi ikke engang låne 70.000 kr. JEG ER RYSTET
Kæresten og jeg var i banken i dag, for at høre om vi kunne låne SØLLE 70.000 kr. til en lille bil, barnevogn også indskud + lidt nyt til lejligheden... Vi skylder INTET i vores bank - jeg har en kassekredit på 6000 kr. som jeg mangler at afbetale...
Hvad tror I svaret var?
NEJ - helt ærligt!!
Jeg er FULDSTÆNDIG ødelagt lige nu, synes virkelig det er så fandes uretfærdigt!! Vi har endda 16.000 kr. til RÅDIGHED hver månede, efter alt er trukket!! Også kan vi ikke engang låne 70.000 kr. JEG ER RYSTET
Hvad bank har I?
Anonym skriver: Håber du har ret i det - for vi kommer jo med ingenting!! Vi er jo gældfrie begge 2
Ja det er jo det, virkelig underligt i ikke kunne låne synes jeg
MoarJ skriver: Hvad bank har I?
FU**ING NORDEA!!
Laulund87 skriver: Ja det er jo det, virkelig underligt i ikke kunne låne synes jeg
HELT VILDT... Tror hun har haft en dårlig dag i dag - for kan ellers ikke se hvad der er gået galt....
Anonym skriver: HELT VILDT... Tror hun har haft en dårlig dag i dag - for kan ellers ikke se hvad der er gået galt....
Tja, men så mister de jo nok bare jer som kunder..Deres skam.
Anonym skriver: Arh, det er NORDEA!! SKOD BANK - siger jeg bare!!
Arh, det er NORDEA!! SKOD BANK - siger jeg bare!!
Jeg har også de problem, bare med at jeg den ene gang kun ville låne 10.000... fik også blankt nej, til trods for at jeg kun skylder banken 8000
Laulund87 skriver: Tja, men så mister de jo nok bare jer som kunder..Deres skam.
Jeh, det gør de godt nok!! Og jeg har bare været SÅ glad for denne her bank - der har aldrig været noget!!
Men det her - det kan jeg ikke stå model til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128