Lååååårte fu**ing bank.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
43 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg var i banken i dag, for at høre om vi kunne låne SØLLE 70.000 kr. til en lille bil, barnevogn også indskud + lidt nyt til lejligheden... Vi skylder INTET i vores bank - jeg har en kassekredit på 6000 kr. som jeg mangler at afbetale...

Hvad tror I svaret var?

NEJ - helt ærligt!!

Jeg er FULDSTÆNDIG ødelagt lige nu, synes virkelig det er så fandes uretfærdigt!! Vi har endda 16.000 kr. til RÅDIGHED hver månede, efter alt er trukket!! Også kan vi ikke engang låne 70.000 kr. JEG ER RYSTET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

BabyAnno2012

prøv en anden bank

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Sagde de noget om hvorfor i ikke kunne låne de penge?

Har i begge fast arbejde?

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

..... ÅHHHA ALTSÅ!!!!

Jamen vi kunne ikke låne de penge, fordi min kæreste - som er 32 år i dag. Lånte 100.000 kr. som 18-årige. Og der gik et eller andet galt med afbetalingen til banken - men det er jo GAMMELT. OG den er for længst betalt af.. De kan da ikke lade ham bøde for noget, som er SÅ gammelt!!!

JAH, vi prøver osse en ny bank - jeg ringede bare derned i sidste uge og sagde at vi hvert fald gerne ville lne til en ny lejlighed, og at det var så og så meget -´og der vare INTET problem.. Men så i dag... HALLO - vi skal betale indskuddet IMORGEN!!! HELDIGVIS kan vi låne de penge af min kærestes far - så vi får lejligheden!!

Jah, vi har begge fast job - vi tjener faktisk rigtig godt begge 2!!

HVAD ER SÅ PROBLEMET!!!

Anmeld

19. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Kæresten og jeg var i banken i dag, for at høre om vi kunne låne SØLLE 70.000 kr. til en lille bil, barnevogn også indskud + lidt nyt til lejligheden... Vi skylder INTET i vores bank - jeg har en kassekredit på 6000 kr. som jeg mangler at afbetale...

Hvad tror I svaret var?

NEJ - helt ærligt!!

Jeg er FULDSTÆNDIG ødelagt lige nu, synes virkelig det er så fandes uretfærdigt!! Vi har endda 16.000 kr. til RÅDIGHED hver månede, efter alt er trukket!! Også kan vi ikke engang låne 70.000 kr. JEG ER RYSTET

Må jeg gætte på om det er Danske Bank??

Anmeld

19. august 2010

Muffinmus

hvis i har 16.000 til rådighed HVER måned, hvorfor bruger du så din kassekredit??

Betal din kassekredit ud og så se på sagerne igen:-)

Og stejler de stadig må i vel enten skifte bank eller bede om en meget god grund til at de ikke finder jer kreditværdige:-)

For vi har vel 12-14.000 kr til rådighed når alt er betalt og vi har 2 børn, 2 biler og kan låne næsten hvad vi vil i banken.

Vi er flere gange blevet spurgt om vi ikke skulle låne til nyt køkken, nyt tag eller bil:-)

Men vi har og har hele tiden haft fast job og ok økonomi.

Det har meget at sige om nan længe har haft fast job, haft hus længe, ikke er lærling osv.

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

..... ÅHHHA ALTSÅ!!!!

Jamen vi kunne ikke låne de penge, fordi min kæreste - som er 32 år i dag. Lånte 100.000 kr. som 18-årige. Og der gik et eller andet galt med afbetalingen til banken - men det er jo GAMMELT. OG den er for længst betalt af.. De kan da ikke lade ham bøde for noget, som er SÅ gammelt!!!

JAH, vi prøver osse en ny bank - jeg ringede bare derned i sidste uge og sagde at vi hvert fald gerne ville lne til en ny lejlighed, og at det var så og så meget -´og der vare INTET problem.. Men så i dag... HALLO - vi skal betale indskuddet IMORGEN!!! HELDIGVIS kan vi låne de penge af min kærestes far - så vi får lejligheden!!

Jah, vi har begge fast job - vi tjener faktisk rigtig godt begge 2!!

HVAD ER SÅ PROBLEMET!!!

Hmm ja det lyder underligt

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Må jeg gætte på om det er Danske Bank??

Arh, det er NORDEA!! SKOD BANK - siger jeg bare!!

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Hvad tror I svaret var?

NEJ - helt ærligt!!

Det er svært at bedømme noget uden at kende jeres økonomi, meeen hvis i overhovedt tænker på at vil have fast ejendom indenfor de næste par år er det simpelthen selvmål, at tage et lån til almen forbrug, så kan det være det som ligger til grund for neejet??

Ellers så tag et billån ved brugtbilssælgeren, de er faktisk oftest endnu billigere end bankens og så spar op til barnevognen.

Trods langt bedre tider i finansverdenen er der dog stadig nogle banker, som har trukket håndbremsen og katagorisk siger nej

Prøv evt. en anden bank - hvilken bank bruger i?

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hvis i har 16.000 til rådighed HVER måned, hvorfor bruger du så din kassekredit??

Betal din kassekredit ud og så se på sagerne igen:-)

Og stejler de stadig må i vel enten skifte bank eller bede om en meget god grund til at de ikke finder jer kreditværdige:-)

For vi har vel 12-14.000 kr til rådighed når alt er betalt og vi har 2 børn, 2 biler og kan låne næsten hvad vi vil i banken.

Vi er flere gange blevet spurgt om vi ikke skulle låne til nyt køkken, nyt tag eller bil:-)

Men vi har og har hele tiden haft fast job og ok økonomi.

Det har meget at sige om nan længe har haft fast job, haft hus længe, ikke er lærling osv.

Åhhha jah - det kunne jeg jo egentlig!! Det havde jeg ikke lige tænkt på.

Jeg er simpelthen MÅLLØS - det er under alt kritik det de gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.