Lååååårte fu**ing bank.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Arh, det er NORDEA!! SKOD BANK - siger jeg bare!!

I kan jo ringe rundt til andre banker og samtidig høre hvad renterne er på et eventuelt lån.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Arh, det er NORDEA!! SKOD BANK - siger jeg bare!!

Ok - jeg kan så sige, at Danske Bank også er meget tunge, at danse med

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

Øv, hvor surt. En ting at gøre: Skift bank! Og vælg en lidt mindre bank, må være mit råd. Ikke Danske, sydbank eller lignende... Find en, hvor I får en godkontakt til rådgiver. Sydbank kan ikke anbefales....

Anmeld

19. august 2010

Mum33

Bankerne har deres grunde og retningslinjer som de skal følge. Desværre kan en økonomisk rodet historie skabe begrænsninger stort set resten af livet, selvom man tjener godt.

De har nok deres grund til at sige nej, men I har jo ret til at forhører jer rundt omkring i andre banker.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Det er svært at bedømme noget uden at kende jeres økonomi, meeen hvis i overhovedt tænker på at vil have fast ejendom indenfor de næste par år er det simpelthen selvmål, at tage et lån til almen forbrug, så kan det være det som ligger til grund for neejet??

Ellers så tag et billån ved brugtbilssælgeren, de er faktisk oftest endnu billigere end bankens og så spar op til barnevognen.

Trods langt bedre tider i finansverdenen er der dog stadig nogle banker, som har trukket håndbremsen og katagorisk siger nej

Prøv evt. en anden bank - hvilken bank bruger i?

Vi kan betale de 70.000 kr. af på godt 2-3 år. SÅ kan slet ikke se at det kan være et problem!!!

Vi skifter osse bank nu - det er en ting der er helt sikkert! Vi skal i en af de mindre banker - og ikke de der store nogen som JYDSK og NORDEA!!!

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

.... Vi tager på tur i morgen, også går vi rundt til de mindre banker - for at høre hvad de har at sige til os. Også må vi simpelthen se hvad der sker.. SOm min kæreste siger - det er ikke verdens undergang! NEJ, det ved jeg da udemærket godt - men bare det at man kan INTET!! Vi skylder dem INTET, også bare sølle 70.000 kr. COME on man!!!

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

SIGER JEG BARE!!

Anmeld

19. august 2010

forår

Jeg har osse Nordea og jeg fik et nej til at låne 50.000kr til nye vinduer.

Jeg skylder kun de penge jeg købte min lejlighed for!

Deres begrundelse er at nr 1 så er min lejlighed pt mindre værd end jeg skylder( købt den da det var dyrerst..desværre)

nr 2 er at jeg ikke har 8500kr til rådighed som de kræver af 1 voksen og 1 barn!...sygt synes jeg

...men heldigvis får jeg mine nye vinduer da jeg har verdens bedste mor som har foræret mig halvdelen og resten låner jeg af hende

Dea

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

SIGER JEG BARE!!

Mange banker vil gerne have nye kunder så jeg tror i har gode chancer

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

I.E.K. skriver:

Bankerne har deres grunde og retningslinjer som de skal følge. Desværre kan en økonomisk rodet historie skabe begrænsninger stort set resten af livet, selvom man tjener godt.

De har nok deres grund til at sige nej, men I har jo ret til at forhører jer rundt omkring i andre banker.

Jeg er helt enig, og nu hvor de er pressede skal der bare små ting til, inden de lukker for sluserne.  Her i huset fik vi ikke lov til at låne en lille sum, da mandens løn blev udbetalt en uge for sent, december sidste år.... Så ja, det er bagateller.. Men de har sikkert deres grunde...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.