Er du medlem af 'Danmark'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Munder

Mine forældre melde mig ind for mange år siden, og jeg har så sørget for at min datter og min mand er blevet medlem.

Jeg var da svært glad for et tilskud på kr. 1000,- da jeg fik mine høreapperater 

Kontingentet bliver da dækket på tandlæge, medicin mv.

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

lulleh

Ja vi er medlem alle sammen her. og er utrolig glad for det . især nu hvor Johannes for zoneterpi to gange om ugen .

Anmeld

19. august 2010

Low

Jeg havde helt glemt at lave en afstemning til jer som ikke kan blive medlem

Anmeld

19. august 2010

*Sofie*

Meldte mig ind kort efter jeg fik Malou
Og det er jeg super glad for. Der blev cuttet 500 kroner af hver regning da jeg fik fjernet mine visdomstænder.

Anmeld

19. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg har været medlem helt tilbage som barn og er det stadigvæk. Begge børn er selvfølgelig medlem under mig - gratis

Jeg kunne ikke forestille mig ikke, at være medlem

Anmeld

19. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn og jer er medlem.. En god fordel når vi begge bruger briller og hvis jeg lige skal til tandlægen fx

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Nej desværre 

Jeg skal være medicinfri i et år inden jeg kan være medlem, og det er der ikke udsigter til

Anmeld

19. august 2010

birthee

TbCp skriver:

Arghhh skal de have lægeerklæring hvis man fejler noget.... så er jeg ikke sikker på jeg gider arbejde mere i det...
Så dyr er min medicin alligevel ikke

tror det er noget med at så kan man bare ikke få tilskud til det medicin man får for den sygdom man lider af... min mand er ikke med i danmark, pga han er hybermobil og lider af støvmide-allergi... hvis nu han fik udfyldt de papirer de har sendt til ham ikke mindre end 2 gange, så kunne det jo være han kunne få tilskud til tandlæge og briller... kunne være jeg skulle prøve at melde ham ind igen...

Anmeld

19. august 2010

wamse

Stemte blankt, for vil gerne være medlem, men de vil ikke have mig

Jeg er smækfyldt med skavanker så de synes ikke om mig dumme dumme dem.

Anmeld

19. august 2010

Moar'en

Vi er rigtig glade for at være medlem af danmark. Vi har begge været det i flere år og det har jo gjort at Viktor blev automatisk medlem. Ellers havde de aldrig taget ham ind .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.